شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۷

مسوول آموزش و تدوین اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: از آغازامسال تاکنون، 166 استاندارد ملی باموضوع های مختلف توسط این اداره کل تهیه و به تایید نهایی سازمان ملی استاندارد ایران رسیده است.

به گزارش شوشان به نقل از ایرنا، فرزانه خوشنام اظهارداشت: برنامه پیشنهادی تدوین استاندارد توسط این اداره کل250 موضوع می باشد که با تلاش و برنامه ریزی صحیح، در پی تحقق بخشیدن به این مهم هستیم.

وی تصریح کرد: در این راستا در دی ماه سال جاری 23 اجلاسیه کمیته ملی در زمینه های مختلف از جمله صنایع شیمیایی و پلیمر، مواد معدنی، مکانیک و فلزشناسی، رایانه و فرآوری داده ها، اندازه شناسی، اوزان و مقیاس ها، خوراک و فرآورده های کشاورزی، چوب و فرآورده های چوبی و سلولزی و کاغذ توسط این اداره کل برگزار شده است.

خوشنام ادامه داد: در این اجلاسیه ها که با حضور هیات علمی دانشگاه ها، جمعی از کارشناسان ذی ربط، متخصصان و صاحب نظران دستگاه های کاربر و واحد های تولیدی برگزار گردید 57 استاندارد با موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفته که پس از بحث و تبادل نظر و انجام اصلاحات، موضوعات مطرح شده به تصویب رییس و اعضای جلسه رسیدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار