اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت:‌ امسال تمام انرژی‌مان را می گذاریم تا بتوانیم حداقل سهمیه باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.
 
رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌منطقه خوزستان، ‌اظهار کرد: شرایط‌مان هفته به هفته بهتر می شود؛ فقط امسال به دلیل مشکلات فنی، ‌استخر 50 متر شهرستان امیدیه را از دست دادیم و تمام مسابقات مان در تهران انجام می شود و به همین دلیل از امتیاز میزبانی به دور هستیم.
 
وی با بیان این که کمی شرایط مان سخت است و بازیکنانم خیلی دیر به آمادگی رسیدند، ادامه داد: هنوز به آمادگی کامل نرسیده ایم ولی شرایط مان رو به بهبود است و بازی  به بازی بهتر می شویم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
 
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه با اشاره به نزدیک بودن نتایج تیم ها در لیگ فصل جاری، خاطرنشان‌کرد: امسال نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت و واقعا یک لیگ واترپلویی داریم. مسابقات فوق العاده نزدیک، سخت و غیرقابل پیش بینی هستند. امیدوارم از این پس نیز روند مثبت و رو به رشدمان را حفظ کنیم.
 
وی با بیان این که ‌سال گذشته نایب قهرمان لیگ شدیم، گفت: امسال با توجه به تمام مشکلاتی که داریم، تمام انرژی‌مان را می گذاریم تا بتوانیم حداقل سهمیه باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم و این سهمیه فقط به تیم‌های اول و دوم لیگ داده می شود. ما به شدت پیگیر رسیدن به این مهم هستیم.
 
جعفری بیان کرد: ‌امسال تیم سایپا 90 درصد بازیکنان ملی پوش را جذب کرده است و سایر ملی‌پوشان نیز به تیم دانشگاه آزاد رفتند. امسال اولین سالی است که هیچ ملی پوشی نداریم ولی بازیکنان خوبی جذب کردیم که مستعد هستند این بار را تحمل کنند. امیدوارم در ادامه نیز همین روند را ادامه دهیم.
 
وی گفت:‌ به خاطر نداشتن استخر در امیدیه ضربه خوردیم و تمرینات مناسبی نداریم. به همین دلیل مجبور هستیم در یک استخر 25 متر غیر استاندارد تمرین کنیم و از همه سخت تر این است که باید برای میزبانی‌هایمان به تهران برویم.
 
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه در پایان در خصوص داوری ها تا این جای رقابت ها نیز عنوان کرد:‌ به هر حال بدون حاشیه نبوده است و با توجه به نزدیکی مسابقات، این حواشی هم افزایش پیدا کرده است، البته به نظرم بعد از نیم فصل اول شرایط کمی بهتر شده است. فدراسیون نیز تعداد ناظران مسابقات را از یک نفر به دو نفر رسانده است و در شهرستان‌ها نیز از چهار داور استفاده می کند که به نظر من با این اقدامات خیلی از نقاط ضعف پوشانده شد و با این کار، فدراسیون توانسته است باعث آرامش مسابقات شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار