دیروز مردم شریف استان آذربایجان شرقی به مناسبت قیام شان در 29 بهمن سال 56 با رهبرمعظم انقلاب دیدار داشتند که بیانات بسیار مهم و مبسوطی ایراد فرموده و معظم له یکبار دیگر بر اصول و ارزش های اسلام و تاکید بر وحدت اذعان نمودند. "> چهارشنبه سیاه شناسنامه انقلابی اهوازی ها
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱

دیروز مردم شریف استان آذربایجان شرقی به مناسبت قیام شان در 29 بهمن سال 56 با رهبرمعظم انقلاب دیدار داشتند که بیانات بسیار مهم و مبسوطی ایراد فرموده و معظم له یکبار دیگر بر اصول و ارزش های اسلام و تاکید بر وحدت اذعان نمودند.

اختصاصی شوشان : دیروز مردم شریف استان آذربایجان شرقی به مناسبت قیام شان در 29 بهمن سال 56 با رهبرمعظم انقلاب دیدار داشتند که بیانات بسیار مهم و مبسوطی ایراد فرموده و معظم له یکبار دیگر بر اصول و ارزش های اسلام و تاکید بر وحدت اذعان نمودند.

به نظر می رسد قیام مردم شریف خوزستان و رشادت شان در ایام مبارزات انقلاب اسلامی بخصوص قیام مردم شریف اهواز در چهارشنبه سیاه که هیچ وقت از خاطره عاشقان انقلاب محو نمی شود بهانه خوبی برای تجدید پیمان و پایبندی مردم خوزستان است که هر ساله به محضر رهبری معظم رفته و بیعت تازه کنند. مسئولان محلی بهتر است به مبارکی خون شهدای چهارشنبه سیاه اهواز این توصیه مشفقانه را دنبال کرده و مردم خوزستان را از دیدن معظم له خشنود گردانند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار