شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۹

استاندار خوزستان گفت: رییس جمهور با تاكید بر حداكثر استفاده از بودجه سال 91 و پیگیری منابع حاصل از فروش اوراق مشاركت در سال 90 بر توسعه زیر ساخت های استان در سال جاری تاكید دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، 'سید جعفر حجازی' در ادامه اظهارات خود از توجه ویژه دكتر 'محمود احمدی نژاد' به توسعه كشاورزی در استان ها بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: بر اساس دستور رییس جمهوری كار گروه كشاورزی با هدف توسعه كشاورزی و ایجاد حداقل 500 هزار شغل در سال جاری تشكیل و سهم استان ها نیز به نسبت میزان استعدادشان در این بخش ابلاغ شده است.

این مقام مسئول با اشاره به پیشتاز بودن خوزستان در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی افزود: رییس جمهور كشورمان با نظر به قانون برنامه پنجم دستور داده است تا موانع و بروكراسی های پیچیده اداری جذب سرمایه گذاران بر طرف و فرآیندهای موجود در این حوزه تسهیل شود.

مقام عالی دولت در استان همچنین با اشاره به آخرین نشست دكتر احمدی نژاد با استانداران یادآور شد: رییس جمهور با تاكید بر توسعه صادرات غیرنفتی خواستار برنامه ریزی دقیق تمامی دستگاه ها و استانداران برای اتكای كشور به منابع غیر نفتی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار