اخیرا یک کارخانه بسته‌بندی در افغانستان با حمایت ایران به بهره‌برداری رسید که از طریق آن سیمان ایرانی با برند افغانی در بازار این کشور عرضه خواهد شد. "> سیمان ایرانی با برند افغانی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸

اخیرا یک کارخانه بسته‌بندی در افغانستان با حمایت ایران به بهره‌برداری رسید که از طریق آن سیمان ایرانی با برند افغانی در بازار این کشور عرضه خواهد شد.

شوشان : اخیرا یک کارخانه بسته‌بندی در افغانستان با حمایت ایران به بهره‌برداری رسید که از طریق آن سیمان ایرانی با برند افغانی در بازار این کشور عرضه خواهد شد.

به گزارش شوشان ، این کارخانه حدود یک ماه پیش در شهر نیمروز افغانستان افتتاح شد که یکی از بزرگ ترین کارخانه‌های منطقه جنوب و غرب افغانستان محسوب می‌شود.

عضو انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با تایید این خبر گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال دست کم 12 میلیون تن سیمان در کارخانه‌ها دپو شود که باید برای صادرات آن‌ فکری کرد.

وی با اشاره به این‌که ایران بعد از کشورهای چین، هند و آمریکا به چهارمین تولیدکننده بزرگ سیمان دنیا تبدیل شده است، گفت: ظرفیت تولید و سرانه مصرف سیمان در ایران به ترتیب به 76 میلیون تن و 750 کیلوگرم رسیده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار