اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
مسابقات تیراندازی دراهداف ثابت 10 متر در رشته های تفنگ و تپانچه بادی و در دو بخش آقایان و بانوان روز جمعه به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) ویژه خبرنگاران سراسر خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، سید سالار محمدنیا رئیس هیات تیراندازی خوزستان روز جمعه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رقابت ها برای دومین سال متوالی است که ویژه رسانه های گروهی خوزستان برگزار می شود و در این دوره از رقابت ها نیز حدود 60 نفر شرکت کردند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی هرچه بیشتر جامعه رسانه خوزستان با رشته تیراندازی و آموزش به این قشر تلاشگر استان است.

وی بیان کرد: خبرنگاران و عکاسان همواره در طول سال برای پوشش اخبار حوزه های مختلف خوزستان به ویژه حوزه ورزش تلاش فراوانی داشته و برگزاری این مسابقات کمترین کاری است که می توان برای این قشر زحمتکش انجام داد.

این رقابت ها روز جمعه در سالن هیات تیراندازی خوزستان در مجموعه ورزشی قدس اهواز برگزار 
و در پایان در رشته تفنگ بادی غلامرضا پرتاشی، کردمان پویش و سید حمید حسینی موفق شدند عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

در رشته تپانچه بادی نیز اردشیر کلانی، سید مصطفی حسینی و سید محمد حسینی به ترتیب عنواهای اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان و در رشته تفنگ بادی لیلا زارع، میاندخت کاشانی و روشنک یوسفی به ترتیب اول تا شوم شدند و در رشته تپانچه بادی نیز پروین سلحضوری، پریسا زنگنه منش و اکرم شهنی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

پارسال نیز نخستین دوره این رقابت ها با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره علی هویسی یکی از عکاسان خوزستانی که در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، برگزار شد.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار