اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
رئیس اتاق اصناف بندر هندیجان:
رئیس اتاق اصناف هندیجان گفت: نمایشگاه عرضه کالاهای ایرانی به مدت ۱۰ روز در هندیجان افتتاح شد.

حسن شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: نمایشگاه هدیه و سوغات کالاهای ایرانی در پارک ۱۸ فروردین شهرستان بندر هندیجان با همکاری مسئولان شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۱ دی‌ماه برای بازدید مردم هندیجان دایر بوده در این نمایشگاه به‌هیچ‌عنوان کالای چینی یا خارجی عرضه نمی‌شود و فقط کالاهای ایرانی و متعلق به کشور عزیزمان ایران موجود است.

رئیس اتاق اصناف بندر هندیجان بیان کرد: هدف ما برای راه‌اندازی نمایشگاه‌ها در هندیجان ایجاد تنوع خرید مردم و بر اساس نیاز و بودجه خانواده‌های است چراکه ما در این نمایشگاه‌ها اجناس باقیمت مناسب عرضه می‌کنیم.

وی گفت: طبق شرایطی که برای صاحبان نمایشگاه مشخص می‌کنیم ورود هرگونه کالای خارجی ممنوع است و غرفه داران باید قیمت لوازم خود را کمتر از همه مکان‌ها ارائه بدهند.

شعبانی عنوان کرد: در حدود ۵۰ غرفه در نمایشگاه هندیجان دایر است ازجمله عرضه موارد غذایی متنوع و سوغاتی‌های استان‌های کشور، پوشاک، کیف و کفش، وسایل و لوازم منزل، خشکبار می‌توان اشاره کرد.

وی افزود: اگر در یک شهر رقابت بین مغازه‌داران و فروشندگان نباشد مردم از کالاهای متنوع باقیمت مناسب محروم می‌مانند و لذا همه باید از نمایشگاه‌هایی که سالانه یک الی دو مورد بر پا می‌شود حمایت کنند.

رئیس اتاق اصناف هندیجان بیان کرد: طبق دستورالعمل و بخشنامه‌های اصناف کشور ما باید سالانه در ایام مهم سال همانند ماه مبارک رمضان و عید نوروز نمایشگاه بر پا کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار