شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
تقدیر از حسام شاخي دانش آموز یازده ساله اهوازی + تصویر
دانش آموز 11 ساله اهوازی بعد از پیدا کردن یک کیف پول حاوی مبلغ 5 میلیون تومان به همراه کارت های بانکی...
شوشان: حسام شاخي دانش آموز 11 ساله اهوازی بعد از پیدا کردن یک کیف پول حاوی مبلغ 5 میلیون تومان به همراه کارت های بانکی و ... با پیگیری  چند ساعته برای یافتن صاحب کیف پول ، سرانجام بعد از چند ساعت كيف پول را به صاحبش برمی گرداند.

به گزارش شوشان ، این دانش آموز اهوازی اول دی ماه امسال در حالی که برای خرید لوازم التحریر به بیرون از خانه رفته بود در مسیر ، کیفی پر از پول به همراه چند کارت بانکی پیدا می کند.

وی در ابتدا برای پیدا کردن صاحب کیف ، به منازل اطراف مراجعه می کند و پس از ناامید شدن از پیدا کردن ، با جستجو درون کیف ، شماره تماسی پیدا کرده و با کمک یکی از مغاره داران محله ، با تماس با صاحب کیف ، از او می خواهد که برای تحویل کیف به همراه مدارک شناسایی مراجعه کند که سرانجام پس از سه ساعت ، موفق می شود کیف پر از پول را به صاحبش برگرداند. 

اقدام نیک حسام شاخي ، از چشم مسئولین پنهان نمی ماند و با حضور مسئولین آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز ، از این دانش آموز یازده ساله در مدرسه آیت الله بهبهانی 2 ، به خاطر برگردان پول تقدیر و تشکر می شود.

گفتنی است حسام شاخی از دانش آموزان نخبه خوزستان است که در تابستان سال گذشته بیش از 60 کتاب در زمینه های مختلف از جمله داستانی و علمی و ... را مطالعه کرد.  







نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار