اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
امام جمعه آبادان:
آیت الله هاشمی رفسنجانی جز سابقین مبارزین انقلاب اسلامی بود، ایشان از زمانی که رهبر انقلاب پرچم هدایت را بلند کرد جز لبک گویان بود
به گزارش شوشان امام جمعه آبادان با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام گفت:آیت الله هاشمی از سرمایه های انقلاب اسلامی بود و آیین ارتحال ایشان باید محل اتحاد همه گروه ها و جناح های سیاسی باشد.
حجت الاسلام ولمسلمین علی ابراهیمی پور در نشست هماهنگی آیین بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در محل فرمانداری آبادان برگزار شد افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی جز سابقین مبارزین انقلاب اسلامی بود، ایشان از زمانی که رهبر انقلاب پرچم هدایت را بلند کرد جز لبک گویان بود.
وی با اشاره به تحمل شکنجه های آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب توسط رژیم ستمگر پهلوی مورد شکنجه های زیادی قرار گرفت و حتی به مرض شهادت هم رسید و باید برای وی آیین بزرگداشت مناسبی برگزار شود.
امام جمعه آبادان گفت: ایشان مور اعتماد امام بود و در زمانی که امام در ایران نبود مجاهدت های زیادی از سوی وی صورت گرفت و در هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از دفاع مقدس در سنگرهای مختلف مجاهدت کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: به رغم اختلاف نظر و اختلافاتی که وجود داشت ولی ایشان در مسیر ولایت بود و از استوانه های انقلاب بودند که حق بزرگی بر گردن ایران دارد.
وی افزود: نام این مرد بزرگوار باید گرامی داشته شود و آیین ارتحال وی باید محل اتحاد همه گروه ها و جناح های سیاسی باشد.
امام جمعه آبادان با هشدار به امکان سواستفاده دشمن در آیین ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: باید مراقب بود زمینه سواستفاده دشمن در آیین این بزرگمرد انقلاب فراهم نشود و نباید افراط کرد و باید جهاد کردن های وی را دید.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با انتقاد از برخی توهین ها به آیت الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی گفت: از شب گذشته در فضای مجازی گروه های موافق و مخالف آغاز کننده توهین به یکدیگر بودند که باید در این زمینه هوشیار بود و اجازه سو استفاده به دشمن را ندهیم.
آیین بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی فردا (سه شنبه) از ساعت 10 الی 12 در مصلای جمعه آبادان برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار