شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، صبحانه ی کاری مدیران ستادی و کارشناسان مسئول حوزه ی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر مهران ورناصری ضمن معرفی دکتر امین ترابی پور به عنوان مشاور در امور درمان و بیمارستان ها از کلیه ی واحدها درخواست کرد تا با وی همکاری لازم را به عمل آورند.

وی گفت: ان شاء الله درصدد هستیم جلسه مدیران ستادی و کارشناسان مسئول تمام واحدهای معاونت جهت هماهنگی بیشتر پیاده سازی اهداف معاونت هر 10 روز یک بار صورت گیرد.

ورناصری افزود: باید نارضایتی های مردم را شناسایی و آسیب شناسی و سپس در جهت ایجاد بهبود وضع موجود، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و چون بیمارستان و مراکز درمانی به عنوان ویترین طرح تحول نظام سلامت مورد توجه مردم هستند که در این خصوص مردم صادق ترین همکاران ما هستند.

وی بیان داشت: باید برای کسب رضایت مردم تلاش کنیم و این بهترین روش نزدیک شدن به خداوند است، زیرا حق الناس حقی است که در قرآن و روایات ائمه ی اطهار به آن توجه ویژه ای شده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این جلسه با تشریح بازدیدهای پنجشنبه و جمعه ی هفته گذشته از شبکه های بهداشت و درمان اندیمشک و مسجدسلیمان توسط معاونت درمان گفت: مشکل واحدهای خدماتی در بیمارستان ها باید پیگیری و رسیدگی شود و نقاط ضعف و قوت بیمارستان های استان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا بتوانیم در پیشبرد اهداف معاونت موفق شویم.

ورناصری ضمن تاکید بر توجه لازم به بخش های ویژه در بیمارستان ها از جمله آی سی یو ها،خواستار تقسیم عادلانه ی پزشکان متخصص از جمله پزشکان طب اورژانس و نیز رعایت عدالت در پرداخت ها شد.

وی یکی از مشکلات اساسی و موجود در شبکه ی بهداشت و درمان مسجدسلیمان را کمبود نیروی پرستار آموزش دیده مربوط به بخش آی سی یو دانست و در این زمینه از امور بیمارستانی معاونت خواست در خلال یک هفته این مشکل را پیگیری، حل و گزارش نماید.

ورناصری همچنین از واحد اقتصاد درمان معاونت درخواست کرد که با سازمان های بیمه گر و طرف قرارداد هماهنگی شود که بر روی جلد دفترچه ی بیماران نوع حساسیت دارویی بیماران یادآوری و در این خصوص آگاهی بخشی لازم صورت گیرد.

معاون درمان دانشگاه همچنین خواستار تعریف یک برنامه ی عملیاتی برای خصوصیات یا ویژگی های استاندارد درمورد مطب ها و اطلاع رسانی لازم به پزشکان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار