اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
شریفی: با تجهیز و راه اندازی این واحد، تا زمان راه اندازی خانه بهداشت، خدمات بهداشتی درمانی با حضور پزشک و ماما طبق برنامه زمانبندی ارایه خواهد شد
در راستای برقراری عدالت در  دسترسی اهالی روستاهای کریشان 2، یک واحد ارائه خدمات نوین سلامت در منطقه کریشان راه اندازی شد کریشان علیا و سادات به خدمات سلامت، یک واحد ارائه خدمات نوین سلامت در منطقه کریشان با حضور مسئولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت و استقبال جمع زیادی از مردم منطقه و معتمدان محلی راه اندازی شد.

 

شریفی ضمن بیان این مطلب در حاشیه برگزاری آیین افتتاح این واحد، افزود: با توجه به جمعیت و شرایط منطقه، مرکز بهداشت در بازنگری طرح گسترش شبکه، پیشنهاد راه اندازی یک  باب خانه بهداشت را ارائه داده که مورد موافقت مسئولین ذیربط قرار گرفته است.

 

شریفی خاطر نشان کرد: با تجهیز و راه اندازی این واحد،  تا زمان  راه اندازی خانه بهداشت، خدمات بهداشتی درمانی  با حضور پزشک و ماما طبق برنامه زمانبندی ارایه خواهد شد.

 

گفتنی است  این واحد بهداشتی که تحت پوشش مرکز بهداشتی ام تمیر قرار دارد،  بیش از یک هزار  و 500 نفر از ساکنان منطقه در قالب 450 خانوار را تحت پوشش خدمات سلامت قرار خواهد داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار