اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز خبر داد:
ششمین جشنواره شهر و رسانه با هدف ایجاد بستری مناسب جهت تکریم اصحاب رسانه، اهالی قلم و هنرمندان که در طول یکسال گذشته مسائل...


شوشان: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز از آغاز به کار ششمین جشنواره شهر و رسانه خبر داد.

فرزین حاتمی کاکش  با اعلام این خبر گفت: ششمین جشنواره شهر و رسانه با هدف ایجاد بستری مناسب جهت تکریم اصحاب رسانه، اهالی قلم و هنرمندان که در طول یکسال گذشته مسائل و مشکلات شهر را رصد کرده و به آن پرداخته اند و همچنین به منظور توسعه فرهنگ رسانه ای، اطلاع رسانی و مشارکت شهروندان در اداره امور شهر برگزار می شود.

دبیر ششمین جشنواره شهر و رسانه به جزییات این جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره بصورت استانی و در گستره شهرهای استان خوزستان و با محوریت موضوعاتی مانند مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، نوسازی بافت های فرسوده، حمل و نقل عمومی و ترافیک،خدمات شهری،پرداخت به موقع عوارض شهر ،شهروندان وآسیب های اجتماعی، شهرسازی، زیباسازی و طراحی المان شهری، شهروندان، پاکیزگی شهر و مدیریت تفکیک پسماندها، پارک ها و فضای سبز،فعالیت های عمرانی در شهر و پاسداشت هویت شهر برگزار می گردد.

حاتمی کاکش ادامه داد: متقاضیان شرکت در این رویداد فرهنگی می توانند از تاریخ 25 دی ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه تحویل دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز همچنین در خصوص نحوه      اطلاع رسانی برگزاری ششمین جشنواره شهر و رسانه خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره از طریق سایت شهرداری اهواز به نشانی www.ahvaz.ir ، توزیع بروشور، نصب استند، بنر و بیلبورد در سطح شهر در اختیار علاقمندان قرار میگیرد.

فرزین حاتمی کاکش یادآور شد: این جشنواره در 9 رشته سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی و گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و فیلم کوتاه برگزار می شود و هر شرکت کننده می تواند آثار خود را در دو بخش به  دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این جشنواره  به دبیرخانه آن به نشانی اهواز، امانیه- خیابان دز شرقی- نبش خیابان عارف- روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز مراجعه و یا با شماره تلفن      33336426 - 33334283 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است ششمین جشنواره شهر و رسانه در سال جاری و با حضور داوران برجسته در رشته های مذکور برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار