در حالی که فرماندار شوشتر از کمی آمار طلاق در شوشتر سخن می گوید اما رئیس اداره بهزیستی شوشتر اصلی‌ترین معضل اجتماعی شوشتر را طلاق معرفی می کند.

"> اختلاف نظر دو مسئول شوشتر درمورد آمار طلاق!
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶

در حالی که فرماندار شوشتر از کمی آمار طلاق در شوشتر سخن می گوید اما رئیس اداره بهزیستی شوشتر اصلی‌ترین معضل اجتماعی شوشتر را طلاق معرفی می کند.

 

رئیس اداره بهزیستی شوشتر گفت: اصلی‌ترین معضل اجتماعی در سطح شوشتر بحث طلاق در خانواده است که متاسفانه رشد بسیار زیادی داشته است.

حمیدرضا سعیدی در جلسه ستاد صیانت شهرستان شوشتر که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکل شوشتر در بخش آسیب‌های اجتماعی مشکل طلاق در خانواده است که باعث شده تا بنیان‌های خانواده متزلزل شود.

وی با اشاره به اینکه طلاق باعث ایجاد مشکلات بیشتری در جامعه شده است، گفت: مشکل طلاق باعث شده است که بسیاری از کودکان و فرزندان طلاق در جامعه به بی‌راهه بروند و باید در این باره تدابیر صحیحی اتخاذ شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دومین مشکل شوشتر در بخش آسیب‌های اجتماعی معضل مواد مخدر است، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده دومین مشکل در بخش آسیب‌های اجتماعی مشکل اعتیاد است و باید در این باره بسیار فعال‌تر و پررنگ‌تر ظاهر شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اعتیاد در سطح شهرستان شوشتر بیشتر در حاشیه شهر وجود دارد، گفت: اعتیاد در سطح شهرستان شوشتر رشد زیادی داشته است و بیشترین مواد استفاده شده از طرف معتادان شیشه است.

وی درباره ادعاهای خود هیچ آماری ارائه نکرد و بیان کرد: آمار طلاق را که از دادگستری درخواست کرده‌ایم به دلیل محرمانه بودن در اختیارمان قرار نداده‌اند.

فرماندار شوشتر نیز در این نشست گفت: در سطح شوشتر از هر 18.5 ازدواج ثبت شده یکی به طلاق ختم می‌شود که این آمار بسیار خوبی برای این شهرستان است.

به گزارش فارس ،  حیدر نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت شهرستان شوشتر که با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان شوشتر دارای سبقه بسیار خوب فرهنگی و مذهبی است و به این دلیل بنیان خانواده در این شهرستان بسیار مستحکم است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان شوشتر آمار طلاق بسیار کم است، گفت: در سطح شهرستان شوشتر از هر 18.5 ازدواج ثبت شده تنها یکی به طلاق ختم می‌شود و به این دلیل آمار ازدواج و طلاق شوشتر در شرایط بسیار خوبی نسبت به کشور قرار دارد.

نجفی با اشاره به اینکه در سال گذشته برنامه‌های بسیار خوبی در ستاد صیانت شهرستان شوشتر برگزار شده است، تاکید کرد: در شهرستان شوشتر در سال‌گذشته کلاس‌های متعدد مهارت‌های زندگی، مشاوره پیش از ازدواج و مهارت‌های همسرداری برگزار شده است که همگی این برنامه‌ها در ارتقای سطح فرهنگ خانواده تاثیر داشته است.

رئیس ستاد صیانت شهرستان شوشتر تاکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان در یک سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و به این دلیل باید کوشید تا این برنامه‌ها از نظر کمی و کیفی افزایش یابد تا تاثیرگذاری در جامعه از این حیث افزایش یابد.

نجفی خاطرنشان کرد: در این باره باید دستگاه‌های فرهنگی مانند دانشگاه‌ها نقش بیشتری ایفا کنند و فرمانداری شوشتر در حال افزایش سطح همکاری دانشگاه‌های شوشتر در بخش فرهنگی شهرستان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار