شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان، ارتباطات را زیرساختی برشمرد که می‌تواند سبب‌ساز هماهنگی به لحاظ ارتباطات باشد.

به گزارش شوشان به نقل از فارس ، محمد غدیرپور در آیین افتتاحیه مرکز داده استان خوزستان اظهار داشت: اداره‌کل ارتباطات خوزستان با هماهنگی سایر نهادهای حاکمیتی و با انگیزه کاهش شکاف دیجیتالی با سایر استان‌های همجوار، حلقه ارائه خدمت حوزه فناوری اطلاعات را تکمیل می‌کند.

وی ادامه داد: با ارائه سرویس‌های نوین در حوزه فاوا، شاخص‌های رفاه اجتماعی و دولت الکترونیک در استان بهبود پیدا می‌کند و انتظار می‌رود تا همه دستگاه‌های ستادی و اجرایی در خوزستان تلاشی وافر در بکارگیری حداکثری ظرفیت ایجاد شده در استان داشته باشند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های تخصصی و فناوری در خوزستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به پتانسیل بالای خوزستان در حوزه فناوری اطلاعات، امکان تعامل برای تبادلات فنی و خدمات محتوا و داده در سطح جغرافیایی منطقه و بین‌المللی با کشورهای همجوار، عضویت و تأثیرگذاری مناسب و مستعد جوانان توانمند در گروه‌های کاری و قانونگذار رسمی بین‌الملل با حمایت بیشتر، زمینه‌ساز اعتلای عملکرد شود.

غدیرپور تصریح کرد: با افزایش میزان سرمایه‌گذاری و تسریع در آن به ویژه در حوزه خدمات عام اعتباری و تکمیل کادر نوین انسانی مورد نیاز، ابلاغ اجرای طرح‌های فناوری در سطح شبکه متضمن تحقق کامل عدالت در حوزه فاوا خواهد بود و در ارتقای سطح رفاه اجتماعی استان سهم بیشتری خواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: اولین مرکز داده استانی در طرح شبکه ملی اطلاعات کشور مرکز داده استان خوزستان که در مقطع حساس کنونی افتتاح می‌شود، مزین به نام شهید احمد خشنودی‌فر شده و امیدواریم همه سازمان‌ها این مرکز را جدی بگیرند تا شاهد از بین رفتن وابستگی به خارج از کشور باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار