شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶

نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به انتخاب نام كارون براي منطقه كوت‌عبدالله گفت: كارون نام با ارزش و پرمحتوايي است كه براي همه مردم ايران آشنا است.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، سيد شكرخدا موسوي در مراسم جشن افتتاح شهرستان كارون كه امروز سه‌شنبه برگزار شد، اظهار كرد: منطقه كوت‌عبدالله بيش از 400 شهيد تقديم انقلاب و اسلام كرد كه نشان از انقلابي بودن مردم اين منطقه دارد.

وي افزود: شهرستان كارون قابليت‌هاي بسياري دارد. در مسير اين شهرستان سه شركت بزرگ قرار دارد و همچنين بزرگترين مجتمع شيلات و گاوميش‌داري و يك بيمارستان در اين شهرستان مستقر است. همه اين ظرفيت‌ها و قابليت‌ها در اين شهرستان يا جمعيت بيش از 200 هزار نفر وجود دارد.

نماينده اهواز ادامه داد: استان خوزستان به واسطه جنگ تحميلي، 10 سال از ساير استان‌هاي كشور عقب‌مانده بود و پس از آن در دوره 8 سال سازندگي نيز تنها توانست مناطق جنگي را بازسازي كند. خوزستان در مجموع 20 سال از لحاظ توسعه از ساير استان‌هاي كشور عقب‌مانده است و بايد اين فاصله را كم كرد.

موسوي گفت: از مديران استاني تقاضا داريم هرچه سريع‌تر ادارات اين شهرستان را مستقر كنند و با جذب نيروهاي بومي در ادارات، كار را در اين شهرستان پيش ببرند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار