اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
مدافع هافبک تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که مطمئنم امسال یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ خواهیم شد، گفت: برای رسیدن به بهترین نتیجه و جایگاه تمام تلاش مان را می کنیم تا در نهایت نفت آبادان سربلند شود.

محمد پورمحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در ابتدا با بیان این که پیروزی برابر صبا را به تمام هواداران و مردم خوب آبادان تقدیم می کنم، اظهار کرد: اولین بازی نیم‌فصل برای تمام تیم ها سخت است، چرا که پس از پشت سر گذراندن یک دوره بدنسازی وارد مسابقات می شوند. در کل بازی بسیار خوبی داشتیم و با وجود این که از حریف عقب افتادیم و صبا نیز پس از رسیدن به گل در لاک دفاعی فرو رفت و تمام فضاها را بسته بود، توانستیم با ارائه یک فوتبال زیبا و همچنین تلاش بازیکنان‌مان، دو گل به ثمر برسانیم و پیروز شویم.

وی در ادامه در خصوص عملکرد تیمش در نیم فصل اول نیز گفت: در چند بازی ابتدایی نیم فصل اول با توجه به این که تمام بازیکنان مان را در اختیار داشتیم، عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم ولی رفته رفته مصدومیت چند بازیکن اصلی و کلیدی مان در روندمان تاثیر گذاشت و نتوانستیم نتایج لازم را به دست آوریم. در مجموع به نظرم در نیم فصل اول خوب کار کردیم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان افزود: البته باید این را هم در نظر داشت که نفت آبادان چند سالی از لیگ برتر دور بوده است و برای این که بتوانیم به آن چه هدف مان است برسیم، نیاز به زمان داریم. به هر حال تلاش می کنیم تا در نیم‌فصل دوم با کسب نتایج خوب و قابل قبول، جایگاه تک رقمی به دست آوریم.

وی با بیان این که مطمئنم امسال نفت آبادان یکی از تیم های شگفتی ساز لیگ خواهد شد، عنوان کرد: برای رسیدن به بهترین نتیجه و جایگاه تمام تلاش مان را می کنیم تا در نهایت نفت آبادان سربلند شود.

پورمحمد در ادامه درخصوص دیدار این هفته تیمش برابر تراکتورسازی نیز گفت: تراکتورسازی امسال واقعا یکی از بهترین تیم های لیگ و مدعی قهرمانی است. تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و از مربی بسیار کاربلدی هم بهره می برد. بازی بسیار سختی برابر این تیم خواهیم داشت ولی ترسی از تراکتور نداریم، چرا که ما هم تیم بزرگ نفت آبادان هستیم و از بازیکنان جوان و با تجربه خوبی بهره می بریم. تلاش ما این است که بازی زیبایی ارائه دهیم و دست پر به آبادان برگردیم.

وی در ادامه درخصوص فیروز کریمی، سرمربی جدید نفت آبادان نیز عنوان کرد: او از مربیان کاربلد ایران و در تیم های بسیاری مربیگری کرده است و قهرمانی در لیگ برتر و آسیا را هم در کارنامه اش دارد. کریمی مربی بسیار خوبی است و ان‌شاءالله بتوانیم آن چه از ما می خواهد را به نحو احسن انجام دهیم تا در ادامه راه موفق باشیم. همچنین جا دارد از تلاش های نادر دست نشان، سرمربی سابق تیم قدردانی کنم.

مدافع هافبک تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به بهتر شدن شرایط روحی این تیم، گفت: ما در چند بازی انتهایی نیم فصل اول نتایج خوبی به دست نیاوردیم ولی با پیروزی خانگی که برابر صبا داشتیم، اکنون تیم از نظر روحی در شرایط بهتری به سر می برد. ما تمرینات مان را جدی تر دنبال می کنیم تا به خوبی آماده بازی با تراکتورسازی شویم.

وی با درخواست حمایت بیشتر از سوی هواداران آبادانی، عنوان کرد: این هواداران جزو تماشاگران پرشور ایران هستند. من از آن ها می خواهم که یار دوازدهم نفت آبادان باشند و مانند گذشته حمایت های خود را از تیم داشته باشند تا با روحیه ای که به ما می دهند، در ادامه راه موفق باشیم.

برچسب ها: نفت آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار