اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
امام‌جمعه بندر هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: فرزندان و خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همانند پدر بزرگوارشان در مسیر انقلاب و ولایت‌فقیه حرکت کرده و به توطئه‌های فتنه گران توجه نکنند.
به گزارش شوشان از بندر هندیجان، در پی ارتحال ملکوتی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعلام عزای عمومی امام‌جمعه هندیجان و فرماندار مجلس گرامی داشتی به این مناسبت در مسجد جامع برگزار که اقشار مختلف مردم بخصوص مسئولان نظامی، انتظامی واداری حضور فعال داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در حاشیه مراسم، اظهار داشت: ارتحال جان‌سوز حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر امام زمان (عج)، حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز و خصوصاً به ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شاخص‌های بی‌نظیر و بی‌بدیل در قرن ۲۰ و ۲۱ بی‌شمار بوده اما شاخص‌ها و ویژگی‌های مهم این افراد ولایت مداری و اطاعت از ولی‌فقیه یک شاخصه پررنگ و مهم‌تر است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: هاشمی مطیع امام و رهبر، حافظ ارزش‌های انقلاب، مروج فرهنگ اصیل انقلاب، ایستادگی و مقاومت در برابر فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی بود.

وی گفت: در دهه اخیر فراز و نشیب‌هایی در نظام ما اتفاق افتاد ولی ما دیدیم و شنیدیم از بین کسانی که فریب نخورده و مقاومت کردند و همیشه بیانات رهبر را بالاتر از سخن خود می‌دانست، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.

ساری اصل عنوان کرد: آیت‌الله هاشمی در تصمیم‌گیری‌ها سعی کردند طبق معیارهای رهبری و نظام اسلامی حرکت کرده و تأکید داشته بر احیایی تفکرات امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای که یکی از ویژگی‌های این مرد بزرگ است.

وی افزود: تیزهوشی، بصیرت آیت‌الله هاشمی بعد از امام و رهبری مثال‌زدنی بود، همچنین موضع‌گیری بجا و به‌موقع در دفاع از ولایت، انقلاب از خصوصیات بارز این مرد انقلابی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: ما این ضایعه را به خانواده محترم و نزدیکان حضرت آیت‌الله هاشمی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای وی آرزوی غفران و جنت داریم.

وی گفت: آیت‌الله هاشمی یک فرد نگهبان و حافظ انقلاب و نظام بوده و فتنه گران نتوانستند در این ساحت مقدس نفوذ کنند. ما این توقع را از خانواده و دوستداران آیت‌الله داریم که راه انقلابی، پیروی از ولایت‌فقیه این شخصیت بزرگ را دنبال کنند.

ساری اصل عنوان کرد: فرزندان و خانواده آیت‌الله هاشمی باید رهرو پدر بزرگوارشان باشند و در مسیر اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه حرکت کنند، چشم طمع فتنه گران و بدخواهان را کور کنند.

وی افزود: فرزندان آیت‌الله نباید به توطئه‌های فتنه گران توجه کرده و همان‌طور که پدر در مسیر ولایت قدم گذاشت آن‌ها نیز قدم بلندتری بردارند و در کنار ملت ایران علیه فتنه گران بایستند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: همه ما باید مطیع فرمان رهبر باشیم و اجازه ندهیم کسی در بین ما خللی ایجاد کند سفارش قرآن کریم، رسول اکرم (ص) و علمای اسلام وحدت بین برادران ایمانی است تا مبادا دشمنان داخلی و خارجی در ما طمع کنند.

وی گفت: از ملت شریف و باوفا که در تشیع جنازه این شخصیت بی‌بدیل شرکت کرده و از حوزه‌های علمیه سراسر کشور، علمای اعلام رهبر معظم انقلاب، ائمه جمعه سراسر کشور که در این هفته واقعاً برای زنده نگه‌داشتن نام و تفکر این شخصیت مجالس سوگواری گذاشتند تشکر و قدردانی ویژه دارم.

ساری اصل عنوان کرد: امام راحل دو بال داشتند یکی آیت‌الله خامنه‌ای و آیت‌الله هاشمی که فقدان هاشمی رهبر را بسیار ناراحت و غمگین کرد انشالله بدرقه ملت از یار دیرین مرهمی بر قلب رهبر باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار