شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱

رييس مركز اورژانس خوزستان گفت: در حال حاضر 7 دستگاه اتوبوس‌آمبولانس در استان فعال هستند كه در موارد تصادفات گروهي و مشكلات مشابه، وارد عمل مي‌شوند.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، دكتر اسدالله موسوي با بيان اين كه مي‌توان از اين اتوبوس‌ها به عنوان درمانگاه نيز استفاده كرد، اظهار كرد: هر اتوبوس داراي 12 تخت است كه از اين تعداد، 2 تخت ICU بوده و مراقبت‌هاي ويژه ارايه مي‌دهد.

وي تصريح كرد: يك دستگاه اتوبوس مخصوص اتاق عمل نيز در اختيار مركز اورژانس خوزستان قرار دارد و در صورت رخ دادن حادثه در نقطه‌اي از استان، مي‌توان از آن استفاده كرد. اين اتوبوس به همراه آمبولانس راديولوژي و آمبولانس آزمايشگاه مي‌توانند يك بيمارستان صحرايي ايجاد كنند و در مواقع ضروري استفاده به كار گرفته شوند.

رييس مركز اورژانس خوزستان گفت: اين اتوبوس‌ها در يادمان هويزه و شهرهاي انديمشك، رامهرمز و اهواز مستقر هستند. 3 اتوبوس‌آمبولانس نيز استوك بوده و تا 15 اسفندماه در ايذه، بهبهان و ورودي اهواز ـ انديمشك مستقر خواهند شد.

وي ادامه داد: اين اتوبوس‌آمبولانس‌ها در خود استان خوزستان تجهيز شده‌اند؛ وزارت بهداشت نيز اتوبوس‌هايي براي استان‌ها در نظر گرفته است كه از اين ميان، اتوبوس‌آمبولانس‌ دزفول تحويل داده شده و اتوبوس‌آمبولانس‌ آبادان نيز تا پايان سال تحويل داده مي‌شود. 3 اتوبوس‌آمبولانس‌ هم بايد به اهواز تحويل داده شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار