اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: باید در هندیجان مزارع پرورش آبزیان فعال‌شده تا به اقتصاد و ذخایر آبزی منطقه کمک شود.
محمد مهدی صادقی: غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: درزمینهٔ صیادی ما تلاش می‌کنیم اسکله بندر بحرکان را زودتر به اتمام برسانیم اما مشکلات اعتباری داشت که تا مقداری رفع شده و ان‌شاءالله باقی‌مانده تخصیص می‌یابد.

وی افزود: بندر بحرکان منطقه بسیار زیبایی برای گردشگری علاوه بر صیادی است که کار مطالعاتی آن صورت گرفته تا بتوان از پتانسیل گردشگری در این حوزه نهایت بهره را ببریم.

استاندار خوزستان بیان کرد: از طریق جذب سرمایه‌گذاری که خود سرمایه‌گذار منطقه بحرکان را فعال کند. طرح گردشگری در اسکله بحرکان برای مردم بسیار مفید است که انشا لله با راه‌اندازی این طرح شاهد تحول در هندیجان باشیم.

وی گفت: بحث آب‌شیرین‌کن برای رامهرمز، هندیجان، شادگان و آبادان مطالعه شده و برای خرید تضمینی قرارداد بسته‌شده که از سد کوثر لوله‌کشی آب انجام دهیم.

 شریعتی عنوان کرد: طرح آب‌رسانی پایدار به شهرهای بهبهان، امیدیه، آقاجری هندیجان، شهر چمران، ماهشهر و بندر امام از سد کوثر در حال پیگیری است.

وی افزود: آب‌رسانی از سد کوثر به برخی شهرهای خوزستان یکی از طرح‌های آب‌رسانی استان خوزستان است تا بتوانیم آب شرب مناسب و پایدار برای مردم منطقه فراهم کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: در بحث صیادی هندیجان باید بررسی شود اگر 200 مورد مجوز شناورهای کوچک لغو شده باید مقداری جایگزین شود تا کمکی برای اشتغال منطقه باشد.

وی گفت: برای پرورش آبزیان در هندیجان جهاد نصر و اتحادیه صیادان مجوزهایی اخذ کردند اما در تخصیص 100 هکتار زمین منابع طبیعی دچار مشکلی است که ان‌شاءالله حل می‌شود.

شریعتی عنوان کرد: خواست بنده و مسئولان منطقه ایجاد مزارع پرورش آبزیان در هندیجان جهت حفظ ذخایر دریایی است لذا همه باید تلاش کنند مزرعه‌ها در این شهرستان ایجاد شوند و هیچ‌گونه تعللی نباید صورت گیرد.






انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار