اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
 مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خوزستان گفت: 60 پروژه برای رفع مشکلات اتباع خارجی مجاز در استان خوزستان تعریف شده که در سال جاری میلادی اجرا می شود.

حمید سیلاوی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این پروژه ها در حوزه اشتغالزایی و بهداشت و رفع مشکلات اجتماعی است. 

وی گفت: امسال این اداره کل در نظر دارد در راستای مبارزه با بیابان زایی و گرد و غبار مشاغلی را برای اتباع خارجی مجاز در خوزستان فراهم کند که در حوزه توسعه فضای سبز این استان است.
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خوزستان افزود: این مشاغل شامل توسعه فضای سبز، توسعه آموزش کشت درخت، تولید نهال های سبز برای تامین نهال شهرهای خوزستان هستند که در راستای مبارزه با بیابان زایی و مبارزه با گرد و غبار در نظر فراهم می شود.

سیلاوی درادامه بیان کرد: درسال 2016 بالغ بر 22 پروژه با اعتبار 12 میلیارد ریال در بخش های مختلف آموزشی، بهداشتی و اشتغال انجام گرفت و اعتبار پروژه های سال 2017 که به استان خوزستان اختصاص یافته است 22 میلیارد ریال است.

هم اکنون اتباع افغان مجاز موجود در خوزستان دو هزارو 500 نفر هستند که دارای کارت آمایش و اتباع عراقی مجاز که دارای کارت هویت هستند هفت هزار و 600 نفر هستند.

11مهاجر بنگلادشی، یک تبعه عربستانی که با یک زن ایرانی ازدواج کرده و 22 تبعه پاکستانی که دارای کارت هویت هستند در خوزستان زندگی می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار