اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
بهداد سلیمی قهرمان المپیک 2012 لندن در خصوص استفاده ابزاری از نامش در تبلیغ ماری جوانا واکنش نشان داد و گفت: موضوع را پیگیری می کنم.

عکس جنجالی قهرمان ایرانی با ماری جوانا که بهداد سلیمی را به خشم آورد

به گزارش تسنیم، بهداد سلیمی قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن در خصوص استفاده ابزاری از نامش برای تبلیغ ماری‌جوانا در یک سایت آلمانی اظهار داشت: متاسفانه یک سایت آلمانی عکس من را با ماری‌جوانا منتشر و یک سایت داخلی نیز همین خبر را منعکس کرده است.

وی افزود: قصد پیگیری جدی این موضوع توسط فدراسیون را دارم و قطعا با کسانی که شیطنت و از نام من استفاده ابزاری کرده‌اند، برخورد خواهم کرد.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون از نزدیک ماری‌جوانا دیده است یا خیر، خاطرنشان کرد: اصلا ندیده‌ام ولی اسمش را شنیده بودم.

سلیمی درباره حضور سلطانی‌فر در اردوهای تیم ملی عنوان کرد: وزیر شخص محترمی است و به صورت سرزده به اردو آمد تا شرایط وزنه‌برداران را بسنجد. وی انرژی بسیار مثبتی دارد و امیدوارم با حضور سلطانی‌فر شاهد اتفاقات خوبی در ورزش باشیم.

وی گفت: چند وقتی است که تمرینات را آغاز کرده‌ام و می‌خواهم در لیگ با تیم ذوب‌آهن روی تخته بروم تا کم کم آمادگی لازم را کسب کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار