اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
سوال اساسی این است آیا مشکل کل ورزش گودرزی بود؟ و ایشان به تنهایی ، اینهمه مشکل و ناکامی را در عرصه ورزش موجب شده بود؟ آیا مسئولین المپیک و معاونان و مدیران وزارت ورزش ،هیچ سهم و نقشی درشکست های ورزشی و مشکلات موجود ورزش ندارند؟!
رییس سابق فدراسیون ووشو  گفت:  ورزش حال و روز مناسبی ندارد. در سه سال گذشته ،تصمیمات و اقدامات اشتباه، از ابعاد مختلف به ورزش آسیب زده است و اثرات این آسیب ها به صورت جدی بر پیکره ورزش خودنمایی می کند. بخاطر این مشکلات وآسیب ها، درحال حاضر فعالیت عمده و مناسب در عرصه ورزش بسیار کم است. 

 صمد ولیزاده افزود: اگر قرار باشد ورزش از وضعیت رکود فعلی خارج شود و در مسیر درستی به حرکت خود ادامه دهد، باید تغییرات اساسی وجدی درعرصه مدیریت ورزش صورت گیرد. به نظر من امروزه اصلی ترین نیاز ورزش ،تغییرات گسترده درسطح مدیران وبرنامه های ورزشی است.

وی در باره مشکلات وآسیب های موجود  ورزش اضافه کرد: شکست وناکامی در «بازیهای آسیایی کره» و از دست دادن رتبه چهارمی که بعد از 24 سال کسب شده بود، سقوط 8 پله ای در «المپیک ریو»، نظارت خیلی ضعیف وزارت ورزش بر امور فدراسیونها،مشغول بودن اشخاص بازنشسته زیاد در بدنه ورزش و فدراسیونها،عدم هماهنگی بین مدیران کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش،میدان داری مدیران کم کار،چند شغله وبی انگیزه در وزارت ورزش، نبود برنامه ریزی و اقدام جدی برای رویداد های آتی مثل بازیهای آسیایی و برگزار نشدن انتخابات کمیته ملی المپیک با وجود گذشت چند ماه از زمان آن ومشکلات عدیده دیگر، ازجمله  مشکلات جدی وحال حاضر ورزش می باشد.

این کارشناس ورزشی درباره وزیر جدید ورزش و جوانان نیز گفت: سلطانی فر که معاون رییس جمهور ورییس سازمان میراث فرهنگی بود و آنجا را با موفقیت اداره کرده است،به اعتقاد من فداکاری  کرده است که مسئولیت وزارت ورزش را پذیرفته است، چون ایشان را از نزدیک می شناسم و می دانمک که اهل ریسک است. اینک بایستی دست ایشان برای تغییرات جدی در ورزش باز باشد.

ولیزاده خاطر نشان کرد: شایعه شده است که دست سلطانی فر برای تغییرات باز نیست و به ایشان توصیه شده است با تیم فعلی کار کند.اولاً به اعتقاد من، این موضوع قطعاً واقعیت ندارد و ثانیاً اگر وزیر ورزش نتواند تغییرات لازم را دروزارت خانه خود اعمال نماید،چگونه می تواند وضعیت ورزش را از حالت رکود وکرختی، خارج سازد و پویا ومتحول نماید؟!

وی در پایان گفت: اینک سوال اساسی این است آیا مشکل کل ورزش گودرزی بود؟ و ایشان به تنهایی ، اینهمه مشکل و ناکامی را در عرصه ورزش موجب شده بود؟ آیا مسئولین المپیک و معاونان و مدیران وزارت ورزش ،هیچ سهم و نقشی درشکست های ورزشی و مشکلات موجود ورزش ندارند؟! مطمئناً اکثر مسئولین ورزش وکمیته ملی المپیک در این ناکامی ها سهیم و مقصر هستند. وزیر فعلی ورزش موقعی می تواند تحول اساسی وکارساز در ورزش کشور ایجاد کند که دستش برای تغییرات وتصمیم گیری های مهم کاملا باز باشد.
برچسب ها: گودرزی ، ورزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار