شهردار اهواز از احداث 20 بازارچه تا پایان خردادماه سال 92 در اهواز خبر داد. "> احداث 20 بازارچه تا پایان خرداد 92 در اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۹

شهردار اهواز از احداث 20 بازارچه تا پایان خردادماه سال 92 در اهواز خبر داد.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، منصور کتانباف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، شهرداری اهواز نیز برنامه‌ها و اقدامات مطلوبی را در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان، مهمانان و مسافران نوروزی در دستور کار قرار داده است.

وی از احداث 20 بازارچه تا پایان خردادماه سال 92 در اهواز خبر داد و افزود: با تمام توان شهر را برای ایام نوروز آماده می‌کنیم و از سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز خواستار تعامل و حمایت مضاعف هستیم.

شهردار اهواز تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات در دستور کار 140 پروژه عمرانی توسط شهرداری استان خوزستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید که این گامی مثبت در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان است.

وی در پایان با اشاره به برخی از این پروژه‌ها گفت: احداث فضای سبز، خط کشی معابر، تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی و راه‌اندازی سیستم شهروند الکترونیک شهرداری از جمله پروژه‌های انجام شده و در دستور کار شهرداری است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار