شهردار شوشتر از طی مراحل پایانی تدوین بودجه در شهرداری شوشتر خبر داد و گفت: بودجه این دوره کاربردی و اجرایی نوشته شده است. "> تدوین بودجه شهرداری شوشتر در مراحل پایانی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰

شهردار شوشتر از طی مراحل پایانی تدوین بودجه در شهرداری شوشتر خبر داد و گفت: بودجه این دوره کاربردی و اجرایی نوشته شده است.

به گزارش شوشان به نقل از فارس ، آرش دُر، در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار کرد: بودجه سال‌ جاری شهرداری شوشتر در حال تدوین است و مراحل پایانی نگارش را پشت سر می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر برای نوشتن بودجه سال آینده تلاش زیادی کرده است، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی انجام شده تا بودجه تدوین شده کاربردی و اجرایی نوشته شود تا شهرداری در راستای تحقق این بودجه از همه توان خود استفاده کند.

شهردار شوشتر اضافه کرد: شهرداری شوشتر در سال‌جاری تلاش زیادی برای تحقق بودجه جاری خود کرده است به نحوی که در شرایط کنونی بیش از 75 درصد بودجه جاری شهرداری شوشتر محقق شده است.

تحقق بودجه تنها با مشارکت مردم میسر است

وی تصریح کرد: تحقق بودجه جاری شهرداری شوشتر تنها با مشارکت مردم میسر است و به این دلیل باید کاری کرد تا مردم با شهرداری آشتی کرده و بار دیگر برای فعالیت عمرانی دست به کار شوند.

دُر با اشاره به ابتکارات در این زمینه گفت: تلاش شده است تا از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق بودجه شهرداری شوشتر استفاده کنیم و تاکنون بیش از 60 میلیارد ریال شهرداری شوشتر درآمدزایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر فعال هستند، بیان کرد: تلاش کرده‌ایم تا مشکلات اعتباری و نقدینگی تاثیری بر پروژه‌های شهرداری نداشته باشد.

شهردار شوشتر با بیان اینکه این شهرداری باید در راستای وصول مطالبات خود گام برداشته و از همه توان خود استفاده کند، گفت: همکاری شورای اسلامی شهر شوشتر با فرماندار و نماینده محترم مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی نیز راهگشا خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار