شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
تنی چند از خانواده شهدای کشاورز استان با حضور در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از عملکرد این مرکز در انعکاس مشکلات کشاورزان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش شوشان، در جریان این دیدار، خانواده شهدای کشاورز در تشریح مشکلات بخش کشاورزی، عملکرد و رویکرد صدا و سیمای مرکز خوزستان و مهندس رحیمی مدیرکل این مرکز را چشمگیر دانستند و با اهدای لوح سپاس از سوی تشکلهای کشاورزی سراسر استان بابت انعکاس مشکلات کشاورزان در شبکه استانی تقدیر کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان هم با تقدیر از جایگاه ارزشمند شهدا و خانواده آنها ، پیشنهاد داد اتاق فکر بخش کشاورزی در صدا و سیمای مرکز استان راه اندازی شود.

مسلم رحیمی با اشاره به اینکه خوزستان قطب مهم کشاورزی کشور است بر ضرورت پیگیری بیشتر مسائل و مشکلات جامعه کشاورزان و روستاییان در قالب اتاق فکر بخش کشاورزی صدا و سیمای استان تاکید کرد و گفت: با راه اندازی این اتاق فکر آمادگی داریم با تمام صنوف کشاورزی در شهرستان های استان ارتباط مستمر و تنگاتنگی را در راستای پیگیری مشکلات کشاورزان و معرفی ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی داشته باشیم.

وی همچنین از پیگیری صدا و سیمای مرکز خوزستان برای اختصاص بخش ثابتی از تولیدات این مرکز به موضوعات مرتبط با حوزه کشاورزی خبر داد. رحیمی با تاکید بر اینکه کشاورزی باید در رسانه ها حرف اول را بزند گفت: کشاورزان متحول کننده اقتصاد مقاومتی هستند و از طریق کشاورزی است که می توانیم به تحقق اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم. از سویی بواسطه همین کشاورزی می توان بخش زیادی از مشکلات کشور را کم کرد.

وی در پایان خدمت به کشاورزان و روستاییان را ارزشمند و مقدس برشمرد و گفت: پیگیری تشکلهای کشاورزی استان برای حل مشکلات کشاورزان قابل تقدیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار