شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
فرماندار شوش :
رضانجاتی در جلسه کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی شهرستان شوش با اشاره به تشکیل و شروع به کار کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: این کارگروه در زمینه های مختلف گردشگری، کشاورزی ، صنعتی و خدماتی در فرمانداری شوش تشکیل شده است.
فرماندار شهرستان شوش گفت: حمایت از سرمایه گذاران  بخش خصوصی و استفاده بهینه از فرصت های سرمایه گذاری یکی از مهمترین راه کارهای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان می باشد.
 رضانجاتی در جلسه کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به تشکیل و شروع به کار کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: این کارگروه در زمینه های مختلف گردشگری، کشاورزی ، صنعتی و خدماتی در فرمانداری شوش تشکیل شده است.
وی گفت: این کارگروه در راستای جذب سرمایه گذار در این شهرستان راه اندازی شده است که میتواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و تولید ایجاد کند.
نجاتی گفت: کارگروه مذکور با حمایت ازسرمایه گذاران و هموار کردن شرایط ، به ترغیب سرمایه گذاران برای استفاده از فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اقدام می کند.
وی هدف از راه اندازی این کارگروه را تسهیل و تسریع در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان شوش عنوان کرد وگفت: با راه اندازی این کارگروه مشکلات بسیاری از سرمایه گذاران مرتفع شده است.
فرماندار شوش گفت: با مرتفع کردن قوانین دست و پا گیر اداری و کنارگذاشتن محدودیت ها شرایطی را فراهم آورده ایم تا سرمایه گذاران اقدام به سرمایه گذاری در داخل شهرستان کنند.
نجاتی اظهارداشت:جذب وحمایت ازسرمایه گذاران یکی از مهمترین اولویت های کاری و در رأس اقدامات این کارگروه قرار دارد.
وی اضافه کرد: دراین کارگروه با دعوت از سرمایه گذاران، صنعتگران، فعالان عرصه تولید و صنعت ، مسوولان و متولیان بخش دولتی ، مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بررسی و برای حل آنها چاره اندیشی می شود.
اجرای طرح خانه های مسافر ویژه ی گردشگران خارجی، طرح توریست درمانی ، احداث استخر آب درمانی، احداث کارخانه آسفالت و همچنین احداث کارگاه پرورش قارچ از مهمترین مصوبات کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی شهرستان شوش در راستای ایجاد اشتغال وتولید بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار