اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
 فرماندار شوش با تاکید بر تلاش مجموعه مدیریت این شهرستان برای کارآفرینی گفت:با رفع موانع ، فرصت سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان شوش فراهم شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا رضا نجاتی در کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در سالن اجتماعات فرمانداری شوش افزود:کارگروه حمایت از سرمایه گذاران در زمینه های مختلف گردشگری،کشاورزی،صنعتی و خدمات در فرمانداری شوش تشکیل شده است.

وی افزود:با حمایت از سرمایه گذار و هموار کردن شرایط ،بخش خصوصی تشوق به استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان شده است. نجاتی تسهیل و تسریع در سرمایه گذاری بخش خصوصی را از اهداف تشکیل این کارگروه دانست و گفت:با مرتفع کردن قوانین دست و پاگیر و کنارگذاشتن محدودیت ها شرایطی فراهم شده است تا بخش خصوصی بتواند به راحتی در این شهرستان سرمایه گذاری کند.

فرماندار شوش جذب و حمایت از سرمایه گذاران را یکی از مهمترین اولویت های دستگاه های اجرایی این شهرستان برشمرد و افزود:با دعوت از سرمایه گذاران ،صنعتگران،فعالان عرصه تولید و صنعت،مسئولان و متولیان بخش دولتی،مسایل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بررسی و برای حل مشکلات موجود چاره اندیشی خواهد شد.

اجرای طرح خانه مسافر،توریست درمانی،احداث استخر،آب درمانی ،احداث کارخانه آسفالت،احداث کارگاه پرورش قارچ از مهمترین مصوبات کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان شوش بود.

شهرستان شوش با سفر 2 میلیون مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور و نیز گردشگران خارجی در کنار بخش صنعت و کشاورزی از ظرفیت بالایی در راستای کار آفرینی ، تولید و اشتغال برخوردار است.

برچسب ها: فرماندار شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار