اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق‌نفت‌خیزجنوب با اشاره به ترکیب جوان این تیم در لیگ برتر کشور، گفت: برای نتیجه‌گیری با نفرات جوان به زمان بیشتری نیاز است.

محمدرضا کاظمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این‌که از عملکرد تیم تا این هفته از مسابقات رضایت داریم، اظهار کرد: هدف اصلی ما از حضور در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، پشتوانه‌سازی و میدان دادن به جوانان است.

وی همچنین با بیان این‌که دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر بهترین نفرات کشور را جذب کرده‌اند، گفت:‌ اتکای ما برای کسب مقام، به جوانان است و برای نتیجه‌گیری با نفرات جوان به زمان بیشتری نیاز است.

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق‌نفت‌خیزجنوب با اشاره به برگزاری هفته چهارم لیگ برتر کشور از ششم بهمن‌ماه به میزبانی تیم نیروی زمینی ارتش، عنوان کرد: با حسین غزالیان و علی داوودی به توافق دست پیدا کردیم و این نفرات برای تیم ما وزنه خواهند زد. همچنین اسحاق ذعاب از تیم جوانان مناطق‌نفت‌خیزجنوب به تیم بزرگسالان باشگاه اضافه شد.

به گزارش ایسنا، تا پایان هفته سوم مسابقات لیگ‌ برتر وزنه‌برداری کشور تیم مناطق‌نفت‌خیزجنوب پس از تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ملی‌حفاری در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار