اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
سرپرست فرمانداری رامهرمز در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش خواستار افزایش ارتقاء تحصیلی دانش‌آموزان این شهرستان شد.

 عبدالرضا احسانی‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش این شهرستان اظهار کرد: هر انسانی که به‌ جایی رسیده باشد از پرتو معلم و آموزش و پرورش است لذا باید برای معلم ارزش قائل شد.

وی ادامه داد: باید برای دانش‌آموزان شرایط بهتر تحصیل کردن و انتخاب صحیح رشته ایجاد شود و اگر همه باهم کار کنیم می‌توانیم ارتقاء تحصیلی را بین دانش‌آموزان افزایش دهیم.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: شاخص اصلی ما در آموزش‌ و پرورش باید آموزش باشد و در این راستا حرکت کنیم تا بتوانیم به نتایجی که مدنظر است برسیم.

وی افزود: اگر دیدگاه ما کمک در راستای اهداف آموزش‌ و پرورش باشد موفق خواهیم شد و اگر غیر از این باشد عقب‌گرد کرده‌ایم.

احسانی‌نیا خاطرنشان کرد: به‌ صورت سرزده از مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی و ادارات دولتی دیدن خواهم کرد و از وضعیت مشکلات به‌ صورت حضوری کسب اطلاع می‌کنم.

وی در پایان گفت: افت تحصیلی در شهرستان فقط بستگی به خرابی ساختمان مدارس و کمبود امکانات ندارد بلکه باید با ریشه‌یابی اساسی مشکلات را کشف کرد و همه دست‌به‌دست هم داده و وضعیت تحصیلی این شهرستان را ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه امید حسین‌زاده رئیس آموزش‌ و پرورش رامهرمز برخی از فعالیت‌های انجام‌شده آموزش‌ و پرورش را تشریح کرد و خواستار ایجاد مدارس شاهد دخترانه و پسرانه در مقطع دبستان در این شهرستان شد.

همچنین سید احمد میرسالاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رامهرمز خواستار تخفیف برای فرزندان شهدا و جانبازان در مدارس شاهد این شهر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار