اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۶۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
معاون عمرانی استاندار: ما مسئولین در بی توجهی به خوزستان و به خطر افتادن سلامت مردم شریک هستیم / خوزستان با همه پتانسیلی که دارد مورد بی توجهی قرار گرفته است / در مقابله با ریزگردها باید وارد فاز عملیاتی شد
هرچه سریعتر طرح جامع مقابله با ریزگردها باید ارائه و وارد مرحله اجرا شود. باید از حرف گذشت و در مقاله با ریزگردها وارد فاز عملیاتی شد...


شوشان: سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در نشست کارگروه گرد و غبار خوزستان با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان ، گفت: هرچه سریعتر طرح جامع مقابله با ریزگردها باید ارائه و وارد مرحله اجرا شود. باید از حرف گذشت و در مقاله با ریزگردها وارد فاز عملیاتی شد.

به گزارش شوشان ، فرامند هاشمی زاده با اشاره به طرح های ارائه شده برای مقابله با گرد و غبار گفت: خوزستان با همه پتانسیلی که دارد متاسفانه مورد بی توجهی قرار گرفته و ما نیز در این بی توجهی شریک هستیم.

فرامند هاشمی زاده با بیان اینکه 14 کانون فعال ریزگرد تاکنون در استان مشخص شده ، گفت: کمیته کارشناسی برای بررسی طرح های ارائه شده با حضور نمایندگان سازمان های جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی، مدیریت بحران، هواشناسی، زمین شناسی، دانشگاه شهید چمران و دانشگاه جندی شاپور اهواز تشکیل شود تا هرچه سریعتر با این معضل مقابله شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در ادامه با تقدیر از موسسه جهاد نصر که مجری و کارفرمای طرح های مقابله با ریزگردها را برعهده گرفته ، گفت: استانداری خوزستان از هر شرکتی که بخواهد طرحی در زمینه مقابله با ریزگردها ارائه دهد، استقبال می نماید و با بررسی طرح های مطرح شده در کمیته کارشناسی بعد از تایید ، اعتبارات لازم برای عملیاتی شدن به آن تعلق می گیرد.

فرامند هاشمی زاده با اشاره به ظرفیت بالای استان در تمامی حوزه‌ها، افزود: خوزستان با همه پتانسیلی که دارد متاسفانه مورد بی‌توجهی قرار گرفته و ما نیز در این بی توجهی شریک هستیم.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان و لزوم وارد شدن به مرحله اجرا در مقابله با ریزگردها، تاکید کرد: با وجود اینکه ممکن است هر طرحی نواقصی داشته باشد اما با توجه به اهمیت سلامت شهروندان هرچه سریعتر طرح جامع مقابله با ریزگردها را باید ارائه  و وارد مرحله اجرا شود. باید از مرحله حرف گذشت و در مقاله با ریزگردها وارد فاز عملیاتی شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
سادات رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
comment
0
0
comment جناب آقای هاشمی زاده گرامی علت عضویت [...] رییس [...] استانداری خوزستان در دو کمیسیون اداره کل امور شهری چیست تخصص ایشان در امور عمرانی به چه اندازه می باشد مدرک تحصیلی ایشان چه ارتباطی به امور عمرانی دارد که ایشان عضو دو کمیسیون تخصصی امور شهری می باشند. [...] در استانداری چه سمتی دارند که به راحتی خواهر خود را با یکسال سابقه کار از شهرستان [...]به استانداری منتقل می کنند مگر نه این است که انتقال به کلانشهر ها ممنوع می باشد مسئولین استانداری جواب دهند که این همه بی قانونی در معاونت[...]به چه علت صورت می گیرد. شوشان لطفا منتشر نمایید.
comment
نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
comment
0
0
comment این [...] تخصصی در امور عمرانی ندارد و تنها به واسطه ارتباط با [...]عضو این دو کمیسیون شده و تنها حق جلسات را دریافت می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار