اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
نمایشگاه نقاشی 'بانوی خیال' با موضوع توانمندی زنان ایرانی و ویژگی های زن ایرانی شامگاه پنجشنبه با حضور جمعی از هنرمندان هنر نقاشی در فرهنگسرای اشراق آبادان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا نمایشگاه آثار نقاشی خانم 'معصومه عباسی' هنرمند جوان و با استعداد آبادانی شامل یکصد اثر نقاشی از سی ام دیماه تا 22 بهمن ماه سال جاری در فرهنگسرای اشراق آبادان برپا شده است.

این هنرمند جوان در گفت و گو با ایرنا در خصوص ویژگی های آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه گفت:مجموعه در آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه از ماهی، اسب و پروانه استفاده شده است که ماهی با داشتن ظرافت خود، محکم و استوار به سوی هدف پیش می رود، اسب به عنوان نجابت و اصالت و پروانه نیز بیانگر حس آزادی و پرواز است.

معصومه عباسی اضافه کرد:زن ایرانی با تمامی مشکلات و گرفتاری ها در زندگی شخصی خود و محیط اطراف، محکم و استوار به سوی اهداف جلو می رود و هم برای خود و هم خانواده منشا اثر می شود.

وی اضافه کرد:در برخی آثار از 'چشم بسته' استفاده شده که زنان با برخورداری از نجابت خود، چشم خود را بر روی برخی حقایق می بندند یا در برخی آثار صورتی به کار برده نشده که بیانگر زنانی است که در اجتماع دیده نمی شوند.

وی اضافه کرد:برخی آثار به نمایش گذاشته شده از نوع رنگ روغن خام و برخی گواش خام هستند و برخی آثار با محور نقاشی کودکان و سخن از دختر ایرانی و زن ایرانی می باشد.

عباسی افزود:نوع اثار ارائه شده در این نمایشگاه، ' سور رئال ' است به عبارت دیگر ممکن است، تفکری یک لحظه از ذهن بگذرد و آن نگاه به خلق اثر می انجامد.

این هنرمند در پایان سخنانش با تجلیل از استقبال هنردوستان از این نمایشگاه، گفت:آثار ارائه شده در مجموع تبیین گر بانویی است که در رویاها و خیال خود زندگی می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار