اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تیراندازی در مجالس عروسی را رفتار مجرمانه دانست و گفت:تعدادی از عوامل تیراندازی در مجالس عروسی در شهرستان اندیمشک دستگیر شدند.

صادق جعفری چگنی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت:از این افراد 2 قبضه سلاح جنگی غیر مجاز نیز کشف و ضبط شد. وی اظهار کرد:تیراندازی در مراسم های عروسی و عزا علاوه بر اینکه سبب اخلال در آسایش عمومی می شود عوامل این رفتار مجرمانه و قانون شکن به دلیل حمل سلاح نیز تحت تعقیب قرار می گیرند.

جعفری چگنی گفت:این اقدام امنیت عمومی را به مخاطره انداخته لذا برخورد با عوامل این اقدام نابخردانه در دستور کار دستگاه قضایی و دادستانی اندیمشک قرار گرفته است. وی اظهار کرد:در این راستا با عوامل و استفاده کنندگان از سلاح های مجاز و غیرمجاز که در مجالس اقدام به تیراندازی کنند برخورد قانونی می شود .

دادستان اندیمشک بیان کرد:افرادی که اقدام به نگهداری و حمل اسلحه می کنند تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار می گیرند و مجوز دارندگان سلاح مجاز نیز باطل و اسلحه آنان نیز ضبط خواهد شد.

جعفری چگنی تاکید کرد:استفاده از سلاح های مجاز و مجوز دار در مجالس غیر قانونی است و برخوردهای قانونی شامل این سلاح ها و دارندگان آنها نیز می شود. وی مشارکت مردم در این زمینه را بسیار مهم دانست و گفت:شهروندان ضمن خودداری از این اقدام غلط در مجالس با اطلاع رسانی به دستگاههای امنیتی و انتظامی ، مسوولان ذیربط را در راستای ارتقاء امنیت و نظم عمومی یاری دهند.

تیراندازی در مجالس عروسی و عزا در شهرهای مختلف استان خوزستان تاکنون چندین کشته و مصدوم بر جای گذاشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار