اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان هفتکل، چهارشنبه 29 دی ماه 1395و به مناسبت هفته سرطان کمیته درون بخشی به همین مناسبت با حضور مهندس سعید شنبه زاده رئیس مرکز بهداشت رئیس مرکز بهداشت شهرستان هفتکل: سرطان قابل پیشگیری استشهرستان هفتکل و جمعی از مسئولین واحدهای ستادی در محل دفتر ریاست مرکز بهداشت برگزار گردید.

شنبه زاده با اشاره به نقش خود مراقبتی، امید، افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان و شیوه های آن، گفت: اصلاح باورهای نادرست مردم درمورد سرطان از جمله درمان ناپذیر بودن آن و جلب مشارکت سیاستگزاران و مجریان سلامت (درون و برون بخشی) در کنترل عوامل خطر سرطان موثر می باشد.

وی افزود: سرطان ها از مهمترین بیماریهای غیر واگیر هستند که بار بیماری عمده ای را به جامعه تحمیل می کنند، بنابراین لازم است برای اجرای برنامه های ملی کنترل سرطان به منظور کاهش بروز سرطان و مرگ و میر، بهبود کیفیت زندگی و کاهش عوامل خطر سرطان تلاش نمود.

شنبه زاده تاکید کرد: افزایش آگاهی از علایم سرطان در کشف بیماری در مراحل اولیه نقش مهمی دارد و غربالگری افراد به ظاهر سالم می تواند سرطان را در مراحل اولیه مشخص نماید.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان هفتکل در پایان گروه های هدف این پویش را مردم، به ویژه نوجوانان و جوانان، بیماران و خانواده ها، سیاستگزاران و مجریان خارج حوزه سلامت، سیاستگزاران و مجریان حوزه سلامت دانست.

برچسب ها: سرطان ، پیشگیری ، هفتکل
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار