چند ماه پيش در روزهايي که قيمت مرغ ثابت بود و کالاهاي ديگر در حال گران شدن بود، جلسات مرغي هر چند روز يکبار تشکيل مي‌شد تا خداي نکرده مرغ هم مثل کالاهاي ديگر دچار گراني روزافزون نشود... "> گرانی مرغ و بی تفاوتی مسئولان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲

چند ماه پيش در روزهايي که قيمت مرغ ثابت بود و کالاهاي ديگر در حال گران شدن بود، جلسات مرغي هر چند روز يکبار تشکيل مي‌شد تا خداي نکرده مرغ هم مثل کالاهاي ديگر دچار گراني روزافزون نشود...

شوشان : چند ماه پيش در روزهايي که قيمت مرغ ثابت بود و کالاهاي ديگر در حال گران شدن بود، جلسات مرغي هر چند روز يکبار تشکيل مي‌شد تا خداي نکرده مرغ هم مثل کالاهاي ديگر دچار گراني روزافزون نشود، اما مي‌دانيد که در شرايط گل و بلبل کشور ما اگر قرار باشد با چهار تا جلسه، قيمت مرغ ثابت بماند که ديگر شرايط اقتصادي مان اين جوري نمي‌شد.

در واقع وقتي قيمت مرغ ثابت باشد، جلسات مرغي برگزار مي‌شود تا از اين ثبات قيمت‌ها تقدير و تشکر شود و همه براي هم نوشابه باز کنند، ولي وقتي قيمت‌ها گران مي‌شود، ديگر مساله به مسوولان اجرايي ربطي پيدا نمي‌کند تا جلسه بگذارند!

در همين راستا از ده روز پيش گراني مرغ دوباره شروع شد تا خداي ناکرده کسي فکر نکند که در کشور عدالت نيست و وقتي همه چيز گران شده، قشر ضعيف مرغ بايد قيمت ثابتي داشته باشد!حالا که مرغ گران شده است، همانطور که گفته شد، ديگر خبري از جلسات مرغي نيست و اصولا نيازي به تشکيل اين جلسات نيست. در عوض به سبک و سياق هميشگي، تنها کاري که از دست مسئولان زحمتکش بر مي‌آيد اين است که صادرات مرغ را متوقف کنند که ديروز اين خبر اعلام شد و البته چه چيزي بهتر از اين؟! وقتي مي‌شود مرغ را به قيمت بالا به هموطنان خودمان بفروشيم، مگر کسي عقلش کم است که به قيمت قبلي صادر کند؟! مملکت گل و بلبل را مسوولان زحمتکش اجرايي ساخته‌اند اما کسي قدرشان را نمي‌داند!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار