استاندار خوزستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار، در آستانه نوروز از مردم خواست به دلیل ذخیره سازی کافی کالاهای اساسی از احتکار کالا در منازل خودداری کنند. "> مردم با خرید زیاد بازار را آشفته نکنند!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵

استاندار خوزستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار، در آستانه نوروز از مردم خواست به دلیل ذخیره سازی کافی کالاهای اساسی از احتکار کالا در منازل خودداری کنند.

شوشان : استاندار خوزستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار، در آستانه نوروز از مردم خواست به دلیل ذخیره سازی کافی کالاهای اساسی از احتکار کالا در منازل خودداری کنند.

به گزارش شوشان، سید جعفر حجازی با بیان اینکه برای ایام نوروز سال 92 کالا های اساسی خانوار های به میزان کافی در استان وجود دارد افزود : حجم بالایی از نیاز های مردم به کالاهای اساسی مانند گوشت ، برنج ، میوه و سایر اقلام مورد نیاز ایام نوروز در حجم قابل توجهی توسط مسئولان استانی ذخیره سازی شده است.

وی گفت: مسوولان جلسات و برنامه هایی برای توجیه مردم برای استفاده بهتر و خرید کمتر کالاهای اساسی برگزار کنند زیرا در ایام نوروز مردم هر زمان به کالایی نیاز داشته باشند به وفور در اختیار آنان خواهد بود.

عالی ترین مقام دولت در خوزستان گفت : بر اساس آمار در بهمن ماه سال جاری متوسط نگهداری برنج در هر خانوار40 کیلو گرم بوده این در حالی ست که میزان مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 10 کیلوگرم بوده است. حجازی افزود: خرید و نگهداری کالاهای اساسی در منازل با حجم بالا باعث آشفتگی بازار خواهد شد و مردم باید این را بدانند که در کشور هیچ گونه مشکلی برای تامین کالاهای اساسی شب عید وجود ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار