اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
آموزشگاه موسیقی چهار فصل دومین جشنواره موسیقی گیتارکارون را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اهواز از  6 الی 8 بهمن ماه در اهواز برگزار می کند .

مدیر آموزشگاه موسیقی چهار فصل با اعلام این مطلب گفت: این جشنواره در سبک های کلاسیک ، فلامنکو و در سه بخش رقابتی ، کارگاهی و اجرای صحنه ای به استقبال علاقه مندان موسیقی می رود. 

فریدون وزیری داوران جشنواره را متشکل از هیتی چون : فرزین طهرانیان و کامبیز پاکان از تهران و صفا آلبوشوکه و ناصر آریایی از اهواز ذکر کرد.  وی با اشاره به بخش های دیگر جشنواره اظهار داشت: در روز اول جشنواره وحید وحیدپور و فریدون وزیری به اجرای دونوازی می پردازند. و نیز در بخش اجراهای صحنه ای سام کشاورز با اجرای تکنوازی به صحنه می رود.

این مدرس گیتار اضافه کرد: در دومین روز جشنواره فرزین طهرانیان گیتار کلاسیک اجرا می کند و در 8 بهمن ماه کامبیز پاکان به اجرای صحنه ای گیتار فلامنکو می پردازد. 

وزیری هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی ، تشویق و هدایت موسیقی دانان بومی علاقه مند در این عرصه بیان کرد. 

مدیر آموزشگاه موسیقی چهار فصل در پایان گفت: به منظور معرفی و  حمایت از سازندگان ساز جوایز نفرات برگزیده در هر گروه سنی گیتار دست ساز از سازندگان برجسته کشور است.  


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار