اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
 هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نسبت به آینده تیممان بسیار امیدوار هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا ازجمله تیم‌های های بالایی جدول باشیم.

بختیار رحمانی یکسنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اگر چه بعد از دو فصل دوری به تیم سابقم برگشتم اما باید بگویم که من همیشه یک فولادی بوده و هستم. هافبک سرخپوشان فولادی افزود: مردم خوزستان همیشه به من لطف دارند حتی زمانی که در فولاد نبودم از من حمایت می کردند امروز بسیار خوشحالم که بار دیگر به خوزستان برگشتم.

وی در خصوص شرایط فولاد گفت: تمام تیم‌ها برای خوب بودن می‌جنگند و قطعا ما هم خارج از این قاعده نیستیم.رحمانی بیان کرد: با توجه به‌شناخت خوب کادر فنی نسبت به ذوب آهن، در طول این هفته سعی کردیم بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان بسیاری تا پایان لیگ مانده است هنوز نمی‌توان در خصوص قهرمانی اظهار نظر کرد.هافبک فولاد خوزستان ادامه داد: ذوب آهن از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد و همیشه از مدعیان است.

وی افزود: سعی خواهیم کرد یک بازی منسجم و تماشاگر پسند ارائه دهیم ودر ادامه با دست پر از اصفهان برگردیم. رحمانی در پایان گفت: شرایط تیم نسبت به هفته گذشته بهتر است و بازیکنان در آمادگی خوبی قرار دارند، همه بچه ها مصمم شده اند تا با پیروزی در این بازی، هواداران را شاد کنند. 

ذوب آهن با کسب 29 امتیاز در جایگاه سوم و فولاد با کسب 23 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار