اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
فرماندار شوش:
مردم شهرستان شوش به یاد شهدای آتش نشان پلاسکوی تهران شمع روشن کردند در مراسمی با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسوولان شهرستان شوش در ایستگاه مرکزی آتش نشانی به یاد شهدای آتش نشان که هنگام انجام وظیفه در ساختمان پلاسکو تهران جان باختند ، شمع روشن شد
مردم شهرستان شوش به یاد شهدای آتش نشان پلاسکوی تهران شمع روشن کردند  
در مراسمی با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسوولان شهرستان شوش در ایستگاه مرکزی آتش نشانی به یاد شهدای آتش نشان که هنگام انجام وظیفه در ساختمان پلاسکو تهران جان باختند ، شمع روشن شد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش در آیین های ویژه ای که عصرشنبه در ایستگاه مرکزی ایستگاه آتش نشانی شهرشوش همزمان با سراسر کشور برپا شد، مردم قدرشناس شوش در جمع آتش نشانان این ایستگاه ها حضور یافتند و به یاد آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو شمع روشن کردند. 
اهدای گل به آتش نشانان ، نثار فاتحه به روح آتش نشانان جان باخته و تسلیت گفتن به این آتش نشانان به خاطر شهادت همکاران تهرانی آنها از جمله کارهای خودجوش شهروندان بود. 
فرماندارشهرستان شوش در جمع مردم ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه از مردم و ابراز همدری آنها با جامعه ایثارگر آتش نشان تقدیر و تشکرکردوگفت: فداکاری و رشادت آتش نشانان باعث غرور ملی ملت ایران در جهان شد. 
وی ایثار و از خودگذشتگی برای نجات جان هم نوعان را بهترین اعمال خواند و تصریح کرد: در تاریخ ایران اسلامی نمونه های فراوانی را از این ایثار و از خودگذشتگی ها داریم. 
رضا نجاتی رشادت و از جان گذشتگی آتش نشانان در حادثه پلاسکو را نمونه ای دیگر از تجلی فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و افزود:ملت ایران امروز داغدار قهرمانان و فرشتگان نجات خود که در حادثه اخیر جان خود را برای نجات جان مردم به خطر انداختند ، هستند.
فرماندار شوش کار آتش نشانان را با از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در طول 8سال جنگ تحمیلی برابر دانست و آن را قابل تحسین عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار