شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
غزی: در فاز دوم آسفالت بیش از 60 خیابان را هدف گذاری نموده و برای اجرابی شدن آن تمام زمینه ها را مهیا نموده است.
شوشان: دکتر غزی شهردار کوت عبدالله در فاز دوم آسفالت بیش از 60 خیابان را هدف گذاری نموده و برای اجرابی شدن آن تمام زمینه ها را مهیا نموده است.

 شهردار فعلی کوت عبدالله که از زمان معارفه وی تا کنون فقط 9ماه گذشته است، توانسته در این مدت کوتاه در فاز نخست 62خیابان را در سطح شهر کوت عبدالله آسفالت نماید. و از امروز با قیر پاشی خیابان فشار قوی که یکی از خیابانهای اصلی و مهم کوت عبدالله محسوب می شود، رسما فاز دوم این نهضت بزرگ آسفالت را استارت زد. 


دکتر غزی شهردار کوت عبدالله در فاز دوم آسفالت بیش از 60 خیابان را هدف گذاری نموده و برای اجرابی شدن آن تمام زمینه ها را مهیا نموده است. 

جالب است بدانید اگر مجموع خیاباتهایی را که شهرداری کوت عبدالله در این  مدت آسفالت نموده تقسیم کنیم ،(120÷270)رقمی که بدست می آید ،2.25 روز می باشد، که به جرات می توان گفت ،با ابن کار مجموعه شهرداری کوت عبدالله توانسته رکورد  هر سه روز یک خیابان را آسفالت نموده بنام خود ثبت نماید،البته در این خصوص از حمایت های شورای شهر کوت عبدالله ،امام جمعه محترم کارون و فرماندار این شهرستان نمی شود براحتی گذشت.

شایان ذکر است علاوه براین 120 خیابان 14 پروژه مهم هم در این مدت 9 ماهه به پایان رسیده است، و لبخند رضایت را برلبان مردم نشانده است. مردمی که سالیان سال در آرزوی آسفالت شدن این خیابانها روزگار سپری نموده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار