شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:چهار دستگاه خودرو امداد رسانی شامل دو دستگاه آتش نشانی و دو دستگاه آمبولانس در آشیانه سایت صنعتی منطقه آزاد اروند مستقر شد.










به گزارش ایرنا محمدرضا معتمدی روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها گفت:با توجه به ضرورت حفظ ایمنی، بهداشت و سلامت در سایت های صنعتی با پیگیری این معاونت به دلیل وقوع برخی حوادث گذشته در شهرک های صنعتی، استقرار خودروهای آتش نشانی و آمبولانس در این منطقه ضرورت داشت. 
وی اظهار داشت:دو دستگاه خودرو آتش نشانی و دو دستگاه خودرو آمبولانس با هدف افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری و کاهش خسارات مالی و صدمات جانی احتمالی به صورت شبانه روزی در دو شیفت 6 نفره انجام وظیفه می کنند. 
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، پایش و ارزیابی مرتب از تمامی عوامل خطر ساز و ناایمن در شهرک های صنعتی، انجام ممیزی ایمنی واحدهای صنعتی و برگزاری مانورهای آموزشی را از اهداف آتی مدیریت نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند برشمرد. 
معتمدی افزود:ایمنی شهرک های صنعتی از حوادث مترقبه و غیر مترقبه حائز اهمیت است و باید با تجهیز شرکت ها به سیستم های مجهز ایمنی و حفاظت، از خطرات احتمالی که ممکن است این واحدها و شهرک های صنعتی را تهدید کند، مقابله کرد. 
سایت صنعتی منطقه آزاد اروند با وسعت 8600 هکتار متشکل از شهرک های صنعتی آبادان، خرمشهر و منطقه ویژه اقتصادی سابق خوزستان است.
منطقه آزاد اروند، چهارم مردادماه سال 1383 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و این منطقه بخش هایی از شهرستان آبادان و خرمشهر که دارای زیرساخت های صنعتی، تجاری و توریستی است را در خود جای داد و موقعیتی ممتاز نسبت به سایر نقاط کشور دارا است.
سرعت بخشی انجام امور زیربنایی، عمران و آبادانی، رشد و توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و افزایش درآمد عمومی، ایجاد اشتغال سالم و مولد، تنظیم بازار کار و کالا، حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای، تولید و صادرات کالاهای صنعتی و تبدیلی و ارائه خدمات عمومی از اهداف تشکیل مناطق آزاد عنوان شده است.
منطقه آزاد اروند در شمال غربی خلیج فارس در محل تلاقی اروند رود و کارون واقع و دارای مرز مشترک با کشورهای عراق و کویت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار