تنها جایگاه سی ان جی ماه هاست که در تعطیلی و بلاتکلیفی به سر می برد. رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز ضمن بیان این مطلب از بدهی بالای ده میلیارد ریالی جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری این شهر خبر داد. "> تعطیلی جایگاه سی ان جی رامهرمز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۸

تنها جایگاه سی ان جی ماه هاست که در تعطیلی و بلاتکلیفی به سر می برد. رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز ضمن بیان این مطلب از بدهی بالای ده میلیارد ریالی جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری این شهر خبر داد.

اختصاصی شوشان : تنها جایگاه سی ان جی ماه هاست که در تعطیلی و بلاتکلیفی به سر می برد. رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز ضمن بیان این مطلب از بدهی بالای ده میلیارد ریالی جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری این شهر خبر داد.

جواد امیری در گفتگو با شوشان در رامهرمز گفت:جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری رامهرمز در مرداد سال 88 راه اندازی و از طرف سازمان بهینه سازی سوخت کشور با هدف تامین سوخت وسایل حمل و نقل گازسوز و ایجاد منبع درآمد برای شهرداری در اختیار شهرداری این شهر قرار گرفت.

وی افزود : در طی این مدت از زمان راه اندازی جایگاه سوخت سی ان جی این جایگاه بارها از سوی شرکت گاز به علت بدهی با قطع گاز و تعطیلی مواجه گردید که بعد از هر قطعی با تشکیل جلسه و انعقاد صورتجلسه مبنی برپرداخت بدهی دوباره شروع به کار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز در ادامه گفت : متاسفانه به علت عدم پرداخت بدهی به شرکت گاز توسط شهرداری رامهرمز و بالا رفتن بدهی به بیش از یک میلیارد تومان شرکت گاز از آبان 91 اقدام به قطع گاز و تعطیلی جایگاهتا به امروز نموده است.

وی در پایان متذکر شد : علت اصلی بدهی به شرکت گاز عدم نظارت و مدریت صحیح بر مرکز سی ان جی بوده است که به همین علت شورای شهر در جلسه مورخه 11 آبان 91 با پیشنهاد شهرداری مبنی بر واگذاری جایگاه به بخش خصوصی از طریق مزایده موافقت نموده ولی این مصوبه از سوی شهرداری هنوز اجراء نگردیده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار