اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹
فرماندار شوش:
فرماندار شهرستان شوش گفت: باید نگاه به آموزش و پرورش به صورت سرمایه ای و یک نگاه عمیق باشد تا هیچ دانش آموز و معلمی دغدغه ای جزء تحصیل و تدریس نداشته باشد

فرماندار شوش بر تسریع در اجرای برنامه توسعه آموزش و پرورش در این شهرستان تاکید کرد.
رضانجاتی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای راه اندازی ستاد کمک به دانش آموزان لازم التوجه ،برلزوم فراهم شدن زمینه و شرایط لازم برای تحصیل دانش آموزان تاکیدکرد.
فرماندار شوش گفت: باید به نحوی برنامه ریزی کرد تا حتی یک دانش آموز هم از تحصیل در مدارس این شهرستان باز نماند ضمن اینکه هم باید از لحاظ مادی و هم از لحاظ روحی،روانی و فرهنگی به دانش آموزان توجه جدی شود.
وی همچنین خواستار توجه همه جانبه به موضوعات آموزش و پرورش شد وگفت: در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش هم باید به دانش آموزان و معلمان توجه شود و هم به اولیاء و مربیان.
نجاتی گفت: در هر جایی که مدیران و معلمان مدارس در کنار دانش آموزان و اولیاء و مربیان قرار گرفته اند شاهد یک آموزش وپرورش نمونه در تمامی جوانب بوده ایم.
فرماندار شهرستان شوش گفت: باید نگاه به آموزش و پرورش به صورت سرمایه ای و یک نگاه عمیق باشد تا هیچ دانش آموز و معلمی دغدغه ای جزء تحصیل و تدریس نداشته باشد.
وی با اشاره به اجرای 350 برنامه در دهه ی مبارک فجر توسط آموزش و پرورش شهرستان خواستار انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به قشر دانش آموزان شد و گفت: بی شک نقش معلمان و دانش آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران یک نقش تاثیر گذار بوده است.
نجاتی بر ارائه ی آموزش های به روز شده توسط معلمان به دانش آموزان تاکید کرد وگفت: با توجه به افزایش نیازهای علمی دانش آموزان نیاز است تا معلمان آموزش های به روز شده را به دانش آموزان انتقال دهند.
فرماندار شهرستان شوش یکی از مهمترین نیازهای ضروری مدارس را موضوع هوشمندسازی عنوان کرد وگفت: باتوجه به اینکه تاکنون بیش از 50درصد از مدارس شهرستان هوشمندسازی شده اند نیاز جدی است تا تمامی دستگاه ها با همکاری آموزش و پرورش جهت اجرای این امر اقدامات لازم را انجام دهند. 
در ادامه مجتبی دیناروند ریاست آموزش و پرورش شهرستان شوش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای انسداد مبادی بی سوادی گفت: در سال 95 تعداد 220 نفر از اولیاء بی سواد دانش آموزان جذب کلاس های درس شده اند.
وی همچنین گزارشی از عملکرد این اداره در راستای برنامه های دهه مبارک فجر ارائه داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار