شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
  فرماندار شوشتر گفت: برای واگذاری ساختمان به موسسات خصوصی و غیردولتی منع قانونی داریم.

به گزارش ایرنا تعدادی از مددجویان یک موسسه خیریه امروز در مقابل فرمانداری شوشتر تجمع کرده و خواستار حل مشکل خود شدند. فرماندار شوشتر در این باره در گفت وگو با ایرنا تجمع این مددجویان را رد کرد و گفت: این افراد مددجویان یک موسسه خیریه هستند که حدود 10 روز پیش در مقابل این فرمانداری تجمع کرده و خواستار واگذاری یک ساختمان به این موسسه شدند.

مصطفی سمالی افزود: در شوشتر ساختمان دولتی برای واگذاری به این موسسه نداریم و از سوی دیگر برای واگذاری ساختمان دولتی به یک موسسه خیریه و غیردولتی منع قانونی وجود دارد و مجاز به این کار نیستیم.

وی اظهار کرد: مسئول موسسه در واقع برای اینکه بتواند یک ساختمان دولتی را تملک کند این افراد را به تجمع در مقابل فرمانداری تشویق می کند و جنگ روانی راه انداخته است که این امر منطقی نیست.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها همچنین پیش از این خواستار همکاری مسئولان شهرستان شوشتر با این موسسه شده و گفته: این موسسه در شهرهای شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان بیش از یک هزار خانوار نیازمند و یا بیماران صعب العلاج را تحت حمایت دارد که بخشی از آنها مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

پروین بهاری نیا افزود: بیش از 10 هزار نفر از خیران از این موسسه حمایت می کنند اما مسئولان شهرستان شوشتر هیچ حمایتی از ما نکرده اند. وی با بیان اینکه این موسسه به صورت اجاره ای در یک ساختمان مستقر شده بود اظهار کرد: مدتی است که زمان اجاره این ساختمان به اتمام رسیده و از مسئولان خواسته ایم برای سهولت در کار خدمات رسانی و مراجعه مددجویان، محلی ثابت را به این موسسه اختصاص دهند اما هیچکدام از مسئولان شهرستان در این رابطه همکاری نکردند.

به گفته وی، برخی دستگاه های اجرایی این شهرستان ساختمان هایی در اختیار دارند که بلااستفاده و متروکه شده است اما حاضر نیستند آن را در اختیار این موسسه خیریه قرار دهند.

بهاری نیا اضافه کرد: از اداره بهزیستی شوشتر نیز درخواست کردیم یکی از ساختمان های خود را در اختیار این موسسه خیریه قرار دهد اما این درخواست را نپذیرفت و این موسسه نیز حمایت خود را از مددجویان بهزیستی قطع کرد که این مساله نارضایتی این مددجویان و تجمع آنها در مقابل فرمانداری را به همراه داشت.

بر اساس این گزارش، مددجویان موسسه آبشار عاطفه ها حدود یک ماه پیش نیز در مقابل فرمانداری تجمع کرده بودند.

برچسب ها: فرماندار شوشتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار