شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
نماینده مردم اندیمشک گفت: دو نیروگاه سیکل برق‌آبی در شهرستان و احداث 4 نیروگاه سیکل ترکیبی، شهرستان اندیمشک را قطب اول تولید انرژی در کشور خواهد کرد.

به گزارش  فارس از اندیمشک، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست هماهنگی احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی در فرمانداری اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: 55 سال پیش احداث سد دز در شهرستان اندیمشک بیان‌کننده استعداد این شهرستان در زمینه تولید انرژی بوده است.

وی با بیان اینکه احداث سد خاکی کرخه در غرب اندیمشک سندی دیگر از استعداد و ظرفیت‌های شهرستان است، افزود: زمین‌های مورد نیاز برای احداث چهار نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک اختصاص یافته است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دو نیروگاه سیکل برق آبی در شهرستان و احداث 4 نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان اندیمشک را قطب اول تولید انرژی در کشور خواهد کرد.

حسنوند با اشاره به نرخ بالای بیکاری در اندیمشک افزود: انجام پروژه‌های جدید در شهرستان می‌تواند چشم‌انداز روشنی را پیش روی شهروندان اندیمشک قرار دهد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: شاید این فرصت دیگر تکرار نشود که مدیران ارشد این‌گونه دلسوزانه پیگیر توسعه شهر بوده و مسیر تحول عمرانی و اقتصادی را هموار شده پیشروی شهرستان باشد لذا قدر این نعمت را بدانیم و با یکدلی مشکلات را از پیشروی روند احداث پروژه‌های عمرانی برداشت و منتظر نمانیم که مدیران ارشد اقدام به رفع موانع نمایند.

وی گفت: اعتبار مورد نیاز جهت احداث نیروگاه 500 مگاواتی اندیمشک یک هزار و 200 میلیون تومان است.

برچسب ها: اندیمشک ، قطب انرژی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار