شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
 ناصر سالاری دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر به عضویت تیم فوتبال نفت آبادان درآمد.

کاظم فرهانی مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: سالاری از دروازه بانان خوب لیگ دسته اول کشور است که عملکرد قابل قبولی در تیم پارس جنوبی داشت.

وی اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که نفت آبادان در بازی استقلال تهران داشت، کادر فنی تیم صنعت نفت به حسن هوری مرخصی دو هفته ای داد. مربی دروازه بانان نفت آبادان گفت: در پست دروازه بانی نیاز به تقویت داشتیم که پس از بررسی گزینه های مختلف عملکرد سالاری مورد پسند کادر فنی قرار گرفت.

فرهانی تصریح کرد: سالاری با 29 سال سن توانست با درخشش در تیم پارس جنوبی مورد نظر خیلی از تیم های لیگ برتری قرار گیرد و اکنون این دروازه بان در نیم فصل دوم برای تیم صنعت نفت به میدان خواهد رفت. وی اظهار داشت: البته عقیل اعتمادی دیگر دروازه بان با تجربه صنعت نفت است که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با سالاری رقابت کند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان هفته هجدهم لیگ برتر با 20 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار داد. حسن هوری دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان بود که تا هفته هجدهم لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت اما پس از اختلافات به وجود آمده با هواداران به حالت قهر این شهر را ترک کرد.

برچسب ها: نفت آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار