سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر اهواز پس از شهرداری مهندس کتانباف دست به اقداماتی زده است که ضمن اینکه فضای شاد و نشاط و امید را برای شهروندان اهوازی به همراه داشته است و موجب شده تا گردشگران سایر نقاط کشور در بدو ورود به اهواز سراغ آبشار پل علی ابن مهزیار، پل کابلی و نور پردازی پل سفید، رنگ آمیزی بناهای قدیمی و ... را بگیرند... "> کارون را در عید زیباتر ببینید
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۹

سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر اهواز پس از شهرداری مهندس کتانباف دست به اقداماتی زده است که ضمن اینکه فضای شاد و نشاط و امید را برای شهروندان اهوازی به همراه داشته است و موجب شده تا گردشگران سایر نقاط کشور در بدو ورود به اهواز سراغ آبشار پل علی ابن مهزیار، پل کابلی و نور پردازی پل سفید، رنگ آمیزی بناهای قدیمی و ... را بگیرند...

اختصاصی شوشان : سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر اهواز پس از شهرداری مهندس کتانباف دست به اقداماتی زده است که ضمن اینکه فضای شاد و نشاط و امید را برای شهروندان اهوازی به همراه داشته است و موجب شده تا گردشگران سایر نقاط کشور در بدو ورود به اهواز سراغ آبشار پل علی ابن مهزیار، پل کابلی و نور پردازی پل سفید، رنگ آمیزی بناهای قدیمی و ... را بگیرند. اما شهرداری اهواز در اقدامی دیگر تا پایان سال جاری یک پل زیبای دیگر بر رودخانه کارون راه اندازی خواهد کرد.

این بار پلی برای پیاده روی عموم مردم. کسانی که میل به دوچرخه سواری از این پل را نیز دارند، این امکان برایشان فراهم است، ماهیگران هم می توانند در کنار نمای زیبای کارون و بدون گذر هیچ وسیله نقلیه ای و در سکوت و آرامش به تفریح و صید خود بپردازند، نیمکت هایی نیز مدنظر قرار گرفته تا در کنار پل نصب شوند و مردم با تنفس از هوای آزاد روی رودخانه کارون به بیش از پیش لذت ببرند. پل طبیعت عیدی سال 92 سازمان زیباسازی شهرداری اهواز است به شهروندان اهوازی. امید است این تلاش و برنامه های امیدبخش همواره مانند این سال های اخیر تداوم داشته باشد و اهواز به شان و جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست پیدا کند.

به همین سبب جا دارد از همه تلاش هایی که توسط مسوولین شهری و زیباسازی انجام می پذیرد، قدردانی به عمل آورد و به آنها دست مریزاد گفت. ساخت پل طبیعت از آبان ماه سال جاری کلید خورد و پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید. کلیه منابع در نظرگرفته شده نیز از محل شهرداری تامین شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار