من و اين همه خوشبختي محاله؛ از نظر مسئولان اجرايي اين زبان حال امروز هموطنان گرامي است که چيزي عجيب و غريب به نام عيدانه گرفتند... "> من و اين همه خوشبختي؟
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۱

من و اين همه خوشبختي محاله؛ از نظر مسئولان اجرايي اين زبان حال امروز هموطنان گرامي است که چيزي عجيب و غريب به نام عيدانه گرفتند...

اختصاصی شوشان : من و اين همه خوشبختي محاله؛ از نظر مسئولان اجرايي اين زبان حال امروز هموطنان گرامي است که چيزي عجيب و غريب به نام عيدانه گرفتند.

در تمام دنيا کسي فکر نکرده بود که مي‌شود بعد از اينکه ارزش پول مردم به يک‌سوم تقليل پيدا کرد به آنها پولي داده شود که بروند و کيف کنند، اما در ايران ابتکار چنان گسترش پيدا کرده که اين کارها قابلي ندارد؛ اگر چه بعضي‌ها مي‌گويند عيدانه نمي‌خواهيم، لطف فرموده ارزش پول ملي را بيش‌از اين پايين نياوريد!

چگونگي پرداخت عيدانه هم خودش ابتکاري داشت که قابل بيان است: قبلا اعلام شده بود که عيدانه مردم 70 هزار تومان است يعني مبلغي که مي‌توان با آن 2 کيلو پسته يا5/2 کيلو گوشت خريد‌، اما... اما و صد اما مسوولان زحمتکش و پرتوان جوري برنامه ريزي کرده بودند که مردم يکباره دچار ذوق زيادي نشوند و خداي ناکرده قلب، کليه و لوزالمعده شان آسيب نبيند‌؛ به اين ترتيب که ابتدا به مردم گفتند عيدانه 70 هزار تومان است و مردم در همان حد ذوق کردند، پس از آن 15 هزار تومان ديگر، يعني برابر نيم کيلو پسته به قيمت دولتي يا 600 گرم گوشت با استخوان به آن اضافه شد و موجب حيرت جهانيان و خوشحالي وصف ناشدني همگان شد‌.

حالا با اين رفتارهاي ابتکاري و بزرگ چرا بعضي‌ها هنوز هم مي‌گويند اين ماه‌ها ماه‌هاي آخر دولت است‌؟! ...واي از اين همه بي‌وفايي


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار