شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
 در پی مصاحبه فرماندار اهواز با مرکز صدا و سیمای استان خوزستان در خصوص گرد و غبار روابط عمومی این فرمانداری توضیحاتی را ارائه داد.

 به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز ،در انعکاس مصاحبه اسماعیل ارزانی فرماندار اهواز با صداوسیمای مرکز خوزستان که شنبه شب از برنامه ی بدون تعارف پخش شد در برخی رسانه ها به اشتباه به نقل از فرماندار اهواز عنوان شده است 'که مردم خوزستان باید خود را برای گردوخاک آماده کنند' در حالی که این امر صحت ندارد.

ارزانی در گفت‌وگوی خود اشاره داشته است که'دستگاه های اجرایی باید برای مقابله با بحران آمادگی داشته باشند و برای شرایط گردوخاک آماده باشند'. فرماندار اهواز همچنین با اشاره به برخی استانهای شمالی کشور نیز به صراحت بیان کرده است که 'دستگاه ها در آن شهرها خود را از قبل آماده می کنند و باید خود را آماده گردوخاک کنیم.'

متاسفانه در برخی رسانه ها به نقل از فرماندار اهواز به جای دستگاه ها از واژه مردم استفاده شده است در صورتی که اشاره ای به مردم نشده است.

روز جمعه گرد و غباری شدید در اهواز رخ داد که دید را تا 50 متر کاهش داد و میزان ریزگردها در اهواز به 66 برابر حد مجاز رسید. گردو غبار باعث قطع شدن آب و برق اهواز و اختلال در خطوط تلفن شد و امور روزمره مردم دچار مشکل شد.

مدارس و ادارات روز شنبه در اهواز تعطیل شدند و صبح امروز نیز مدارس اهواز، باوی و کارون تعطیل اعلام شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار