وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفری چند ساعته به خوزستان ضمن بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اهواز و دیدار چهره به چهره با اهالی صنعت استان چند پروژه ی عمرانی در شهرک های صنعتی خوزستان را به طور همزمان به بهره برداری رساند... "> حاشیه نگاری سفر غضنفری به خوزستان
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۱

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفری چند ساعته به خوزستان ضمن بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اهواز و دیدار چهره به چهره با اهالی صنعت استان چند پروژه ی عمرانی در شهرک های صنعتی خوزستان را به طور همزمان به بهره برداری رساند...

اختصاصی شوشان : وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفری چند ساعته به خوزستان ضمن بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اهواز و دیدار چهره به چهره با اهالی صنعت استان چند پروژه ی عمرانی در شهرک های صنعتی خوزستان را به طور همزمان به بهره برداری رساند.

نکته جالب توجه در این خصوص ابهام در انجام این سفر بود به طوری که مدیران استان بویژه مدیران صنعتی تا ساعتی پیش از انجام سفر در مورد آن تردید داشتند و بالاخره هواپیمای آقای وزیر که وی را فخراله مولایی معاون او و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران همراهی می کرد بعدازظهر شنبه بر زمین نشست. نکته ی قابل توجه آمادگی مدیرعامل شهرک های صنعتی و همکاران وی در آماده سازی شهرک صنعتی شماره 1 برای این میزبانی بود.

بهره برداری از 15 پروژه گاز رسانی به صنعتگران خوزستانی و 2 تصفیه خانه بزرگ فاضلاب صنعتی با حضور دکتر غضنفری مهر تائید دیگری بر آماده بودن زیرساخت های صنعت استان بود و طاهری نیز بیش از روشن شدن مشکل گاز در صحبت های خود برهمین موضوع تاکید داشت و گزارش آن را به وزیر متبوع خویش داد.

حضور مدیران استانی از جمله حسینی فرد، نظری و شریفی و همچنین بهروز حسینی فر از نکات دیگر این سفر بود. وزیر صنعت پس از افتتاح این پروژه ها مستقیما به سمت استانداری خوزستان حرکت کرد تا خود را به معادن اول رئیس جمهور و جلسه ی مهمی که در خصوص مسائل و مشکلات استان انجام شد برساند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار