شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
تکذیب سقط جنین و شکستگی دست و پای یک معلم
حادثه ضرب و شتم یکی از بانوان معلم در کلاس درس از سوی آموزش و پرورش در دست پیگیری قضایی است
 مدیر آموزش و پرورش شاوور شوش گفت: حادثه ضرب و شتم یکی از بانوان معلم در کلاس درس از سوی آموزش و پرورش در دست پیگیری قضایی است.

سید جلال نژاد فاضل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح اتفاقی که هفته گذشته در دبستان هاجر روستای سید عباس اتفاق افتاد افزود:مادر یکی از دانش آموزان دبستان هاجر روستای سید عباس که به دلیل بی انضباطی فرزندش به مدرسه دعوت شده بود وارد کلاس درس شده و معلم را در مقابل دانش آموزان مورد ضرب و شتم قرار داد.

وی با بیان اینکه این حادثه روز دوشنبه چهارم بهمن ماه اتفاق افتاده با تکذیب برخی اخبار و شایعه های منتشر شده در فضای مجازی در این رابطه اظهار کرد:موضوع سقط جنین ، شکستگی پا و مصدوم شدن معلم صحت نداشته و معلم در پی این حادثه بی هوش شده که به اورژانس بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود:نواختن سیلی به بانوی معلم و ضرب و شتم وی از طریق امور حقوقی آموزش و پرورش در دست پیگیری قضایی است و شکایتی در این رابطه از سوی آموزش و پرورش تقدیم دستگاه قضایی شده است ضمن اینکه معلم نیز خود شخصا از فرد مذکور شکایت کرده است.

بیش از یک هزار معلم مسئولیت تعلیم و تربیت 14 هزار و 300 دانش‌آموز را در منطقه آموزش و پرورش شاور شهرستان شوش بر عهده دارند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
comment
0
0
comment فرزند من در هفته گذشته توسط معلم مورد اهانت و کتک کاری قرار گرفت اما نه اداره جوابگو بود و نه کسی حاضر به پاسخگویی و نه توسط امور حقوقی اداره آموزش و پرورش مورد پیگیری قضایی واقع شد در این حالت چه انتظاری از خانواده ها است ؟
comment
سواری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
comment
0
0
comment شوشان عزیز با تقدیم مراتب احترام :بنظر میرسد در موضوع انتقال مشکلات آموزش و پرورش صداقت رسانه مراعات نمی شود چرا که این حوادث نتیجه قصور صدرصدی ادارات آموزش و پرورش و عدم پاسخگویی به شکایات اهالی از نحوه تعامل معلمان با دانش آموزان میباشد . چرا که اصلا ساختار رسیدگی به شکایات در ادرات آموزش و پرورش غلط است و به جای بررسی میدانی فقط به حرفهای شکایت شونده و گزارش مدیر مدرسه بدون حضور شاکی استناد میشود .شاهد این مدعا بنده هستم که به دلیل بکارگیری الفاظ رکیک از سوی معلم در کلاس درس ،آزار و اذیت روحی وروانی ،کتک کاری مکرر فرزندم و غیره به اداره آموزش وپرورش [...] جهت طرح شکایت مراجعه کردم اما عکس العمل مسئولان اداره بحدی سرد بود که بنده صد لعنت بخود میفرستم که جهت طرح شکایت رفتم . در حال حاضر نیز برای جلوگیری از ضایعات تربیتی و احتمالی مجبور به ترک تحصیل فرزندم در سالجاری شدم . این در حالی است که مدیر مدرسه تنها رفتار معلم خود را توجیه میکرد .شماره تماس بنده 09166058792میباشد و در صورت تمایل حاضر به تشریح ماجرا و ارائه مدارک مثبته هستم .اگر واقعا در رسالت خود صادق هستید موضوع را منعکس نمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار